[cc700] zbiornik paliwa
Jacek Sowiñski
2009-01-12 22:57:06 UTC
Dawno nic nie zepsu³em, to sie przypomne :)
Tankuje sobie do pe³na, pistolet dystrybutora odbi³ prawid³owo, ale s³ysze
¿e co¶ kapie.
Pomy¶la³em ze to z auta obok, dola³em jeszcze raz czy dwa do strza³u i
orientuje sie, ze to spod Mini leci.
Lecia³o niema³o, najpierw ciurkiem, za chwile przesta³o. Pod Mini zrobi³a
sie ka³u¿a benzyny(jedna z wielu tam notabene).
Odje¿dzaj±c jeszcze lekko znaczy³em teren.
Ten typ tak ma, jak sie zatankuje za duzo? czy to jaka¶ nietypowa
nieszczelno¶æ? Czy zbiorniki powinny mieæ odpowietrzniki/bezpieczniki?
--
Stoout
prywatnie CC 700 '97 & Uniden 520 / Hustler
s³u¿bowo Berlingo 1.6 HDI '08 & Alan28 / ML145
Misiek
2009-01-13 07:33:20 UTC
Dawno nic nie zepsułem, to sie przypomne :)
Tankuje sobie do pełna, pistolet dystrybutora odbił prawidłowo, ale słysze
że coś kapie.
Pomyślałem ze to z auta obok, dolałem jeszcze raz czy dwa do strzału i
orientuje sie, ze to spod Mini leci.
Leciało niemało, najpierw ciurkiem, za chwile przestało. Pod Mini zrobiła
sie kałuża benzyny(jedna z wielu tam notabene).
Odjeżdzając jeszcze lekko znaczyłem teren.
Ten typ tak ma, jak sie zatankuje za duzo? czy to jakaś nietypowa
nieszczelność? Czy zbiorniki powinny mieć odpowietrzniki/bezpieczniki?
--
Stoout
prywatnie CC 700 '97 & Uniden 520 / Hustler
służbowo Berlingo 1.6 HDI '08 & Alan28 / ML145
Ja tankuje prawie zawsze "pod korek" i nic takiego nie stwierdzilem. moze
nieszczelnosc miedzy wlewem paliwa a karoseria? albo w samej juz gardzieli
malutki otworek?
Maciek
2009-01-13 09:39:42 UTC
Ten typ tak ma, jak sie zatankuje za duzo? czy to jakaś nietypowa
nieszczelność? Czy zbiorniki powinny mieć odpowietrzniki/bezpieczniki?
No a zastanów się tak na zdrowy chłopski rozum, czy jakikolwiek typ tak
mógłby mieć?? :->
Oczywiście, że ma odpowietrznik, ale on działa na opary, więc skoro
leci, to albo ktoś podbierał Ci paliwo i masz pocięty wąż do zbiornika,
albo zbiornik zgnił i masz dziurkę.
Maciek
cocteau
Jacek Sowiñski
2009-01-18 00:40:00 UTC
Zbiorniki paliwa Fiatów cc / sc gni³y na potêgê. Temat by³ wa³kowany na
grupie miliony razy. Absolutnie nie ma prawa nic wyciekac ze zbiornika!
nie mam kana³u, zeby wejsc pod auto, ale podnios³em kanape i odkrêci³em
za¶lepke do zbiornika paliwa.
Ten du¿y korek z przewodami i czujnikiem elektrycznym nie trzyma sie
zupe³nie baku, jest tylko wsadzony, nie zakrêcony.
Ca³a góra czê¶æ zbiornika jest brudna i wilgotna od paliwa. Chwilowo nie
mia³em klucza ani patentu zeby to zakrêcic na amen, spróbuje znowu,
ewentualnie jakim¶ silikonem.
Maciek
2009-01-18 10:35:39 UTC
Ten duży korek z przewodami i czujnikiem elektrycznym nie trzyma sie
zupełnie baku, jest tylko wsadzony, nie zakręcony.
Cała góra część zbiornika jest brudna i wilgotna od paliwa. Chwilowo nie
miałem klucza ani patentu zeby to zakręcic na amen, spróbuje znowu,
ewentualnie jakimś silikonem.
O ile dobrze kojarzę, to ten korek powinien się jednak dać zakręcić,
czyli prawdopodobnie coś tam pękło. Na Twoim miejscu dałbym sobie spokój
z silikonem i poszukał nowego (oczywiście po ustaleniu, czy ten jest
rzeczywiście pęknięty, czy też po prostu został źle zamontowany). Jeśli
korek nie będzie szczelny (a nie wyobrażam sobie, żeby w dłuższym czasie
po silikonowaniu mógł być), to opary benzyny będą Ci się dostawały do
kabiny, co może być hmmm ... co najmniej nieprzyjemne.
Maciek