Klima do f. brava
Amig0
2009-05-05 11:24:59 UTC
Witam.
Rozglądam się od pewnego czasu za bravą z końca produkcji, rocznik
2000-01. Niestety ubzdurałem sobie żeby miała klimatyzację, co znacznie
ogranicza ofertę. Przyszło mi zatem do głowy że może by kupić wersję bez
klimy, i dołożyć ją z jakiegoś rozbitka/anglika itp. Czy ktoś już coś
takiego przerabiał? Wszelkie informacje cenne, zarówno kosztowe jak i
pułapki techniczne, typu brakujące (lub nie) uchwyty, zaczepy, jakieś
inne kruczki wersji z klimą których brak w wersji bez? Czy może wszystko
co potrzebne jest wyprowadzone niezależnie od wersji, i pozostaje tylko
wmontować osprzęt, rurki, kabelki do kostek wpiąć?
Pozdrawiam, A. C.
Flash
2009-05-05 12:27:50 UTC
Post by Amig0
[...]
Ogolnbie lepiej to kupic Maree :)

a co do klimy to moze byc problem z wlozeniem do nieprzystosowanego
samochodu , czasem moze sie to sprowadzic do wymiany chlodnic i pasa
przedniego , z anglika to jeszcze problemy z mocowaniami i zawartoscia
srodka (sruby po drugiej stronie etc) Najlepiej przejdz sie do
warszatatu i zapytaj :)
Amig0
2009-05-05 12:47:31 UTC
Post by Flash
Ogolnbie lepiej to kupic Maree :)
Dlaczego? Wydawało mi się że to dosyć bliźniacze konstrukcje
Pozdrawiam, A. C.
Flash
2009-05-05 12:52:14 UTC
Post by Amig0
Post by Flash
Ogolnbie lepiej to kupic Maree :)
Dlaczego? Wydawało mi się że to dosyć bliźniacze konstrukcje
Wg mnei lepsze wyposazenie i mi sie bardziej pdooba , ale to kwestia
gustu :) (oczywiscie kombi)
ici