idzie zima...
Przemko
2007-10-14 20:49:11 UTC

Nadciągająca zima będzie pierwszą dla mojego Doblo, stąd mam kilka, może
banalnych, pytań.

1) kiedy zmieniacie oponki na zimowe ?

2) Czy warto nabyć komplet już teraz, bo zdrożeją w sezonie ? A może już
mamy sezon ?

3) Jakie oponki 185/65/R15 możecie polecić w rozsądnej (niekoniecznie
najniższej) cenie ?

4) Czy warto mieć dodatkowy komplet felg do zimówek ? Czy przekładanie
opon na felgi jakoś niekorzystnie może wpłynąć na ich trwałość ?

pozdrawiam

Przemko
Jacek
2007-10-15 04:50:30 UTC
Ad. 1 zmieñ nawet teraz. Bêdzie bez kolejek
Ad. 2 zobacz promocje nw na www.opony.com
Ad 3. A co to za Doblo z takim rozmiarem? Dwójka? Z moich danych wynika, ¿e
tylko 14 "
Ad 4 Warto o ile masz alufelgi, bo szkoda ich na zimê i sól.. Przek³adanie
korzystnie wp³ynie na opony, bo gumiarz przy okazji zobaczy, co maj± w
¶rodku i w jakim s± stanie i w razie potrzeby zainterweniuje.
Jacek
Przemko
2007-10-15 08:21:37 UTC
Ad 3. A co to za Doblo z takim rozmiarem? Dwójka? Z moich danych wynika, że
tylko 14 "
Rozmiar spisałem stąd:
http://www.fiat.pl/index.php?pid=32&id_model=19&id_ver=127

14-tki miała poprzednia wersja. W sumie dobrze że zmienili, bo 15-tki
pasują do dużego auta, a 14-tki tak trochę wyglądały IMHO nie do końca
na wymiar.

pozdrawiam

Przemko
Day-Day Jones
2007-10-16 10:21:43 UTC
Post by Jacek
Ad 4 Warto o ile masz alufelgi, bo szkoda ich na zimê i sól.. Przek³adanie
korzystnie wp³ynie na opony, bo gumiarz przy okazji zobaczy, co maj± w
¶rodku i w jakim s± stanie i w razie potrzeby zainterweniuje.
albo przy zdejmowaniu porysuje ci rant felgi...
imho: warto miec dwa pe³ne komplety kól z felgami.
Przemko
2007-10-24 19:09:04 UTC
Post by Przemko
Nadciągająca zima będzie pierwszą dla mojego Doblo, stąd mam kilka, może
banalnych, pytań.
3) Jakie oponki 185/65/R15 możecie polecić w rozsądnej (niekoniecznie
najniższej) cenie ?
http://www.opony.com/opony/55365_nokian_wr_g2_.html
- czy ktoś jest w stanie powiedzieć cokolwiek o tych oponkach i ogólnie
o firmie Nokian (ta nazwa mi nic nie mówi)? Wyglądają na mocniejsze,
mają większy indeks ładowności, może do Doblo byłyby akurat...

Jakie macie swoje typy ?

pozdrawiam

Przemko