prawy kierunek gasnie jak wciskam stop
adclean
2008-10-09 09:38:50 UTC
Prawy kierunek przestaje dzialac, jak wcisnê i trzymam hamulec. Po chwili
kilka razy mrugnie i znowu przestaje.
Co to moze byc?
pozdr.
buggy
mcs
2008-10-09 11:54:07 UTC
Post by adclean
Witam,
Prawy kierunek przestaje dzialac, jak wcisnę i trzymam hamulec. Po chwili
kilka razy mrugnie i znowu przestaje.
Co to moze byc?
pozdr.
buggy
ja obstawiam zwarcie.

u mnie dochodziło jarzenie kontrolek na desce.
prawdopodobnie zwarcie mam w gnieździe haka - rozłączyłem i wróciło do
normy.

mcs
Jacek
2008-10-09 12:08:42 UTC
Ja z kolei obstawiam kiepski kontakt przewodu masy. Sprawdź złącza, styki,
połączenia z masą.
Przy zwarciu powinien się spalić bezpiecznik.
Jacek
mcs
2008-10-09 13:52:42 UTC
Post by Jacek
Ja z kolei obstawiam kiepski kontakt przewodu masy. Sprawdź złącza,
styki, połączenia z masą.
Zrozumiałem z opisu, że objawy występują tylko w przypadku
jednoczesnej pracy kierunku i hamulca. Słaba masa dawałaby ciągle taki
objaw.
Post by Jacek
Przy zwarciu powinien się spalić bezpiecznik.
Jeżeli zwarcie do masy, to tak. Jeżeli prąd rozpływa się w inny obwód
to niekoniecznie.

mcs
Jacek
2008-10-09 14:51:04 UTC
a nieprawda
Przy braku lub kiepskiej masie dzieją sie takie cuda.
Jacek
Wit(old)
2008-10-10 06:33:47 UTC
Post by adclean
[...]
W moim Punto II takie miałem takie objawy. Rozkręciłem lampę i sie okazało,
że był słaby kontakt żarówki od stopu ze stykami. Wymieniłem żarówkę,
poprawiłem styk i jest ok.
Pozdrawiam.
Wit(old)
Marcin
2008-10-12 07:50:43 UTC
Post by adclean
Witam,
Prawy kierunek przestaje dzialac, jak wcisn? i trzymam hamulec. Po chwili
Słaba masa, rozkręć lampę, i sprawdź złącze. Pewnie są tam ślady korozji.
adclean
2008-10-16 04:30:21 UTC
Post by adclean
Witam,
Prawy kierunek przestaje dzialac, jak wcisn? i trzymam hamulec. Po chwili
kilka razy mrugnie i znowu przestaje.
Co to moze byc?
S³aba masa, rozkrêæ lampê, i sprawdŒ z³±cze. Pewnie s± tam ¶lady korozji.
Dok³adnie tak by³o. Wystarczy³o wyczy¶ciæ z³±cze i po problemie :-)
Dzieki!
buggy