Nie włącza się wentylator seicento 1108
Emagazyn
2009-06-08 10:27:39 UTC
Po zaświeceniu czerwonej kontrolki temp. wody nie włącza się wentylator.
Przypuszczam, że to uszkodzony jest czujnik włączenia wentylatora ale nie
mogę go znaleść. Katalog pokazuje w/g rysunku, że powinien zajdować się po
lewej stronie silnika tj. ,patrząc od strony kierowcy. Ale go tam nie ma.
Czy jest to możliwe, że znajduje się po przeciwnej stronie chodnicy. Proszę
o pomoc. Krzysztof
BogdanP
2009-06-08 10:54:53 UTC
Czujnik temperatury w³±czaj±cy wentylator zawsze jest w ch³odnicy i to w
dolnej czê¶ci. Chyba wszystkie auta tak maj± bo to wynika z zasad
termodynamiki.
Czy jest to mo¿liwe, ¿e znajduje siê po przeciwnej stronie chodnicy.
Proszê o pomoc. Krzysztof
Kalafior
Proszê o pomoc. Krzysztof
Emagazyn
Proszę o pomoc. Krzysztof
Emagazyn
2009-06-15 06:29:08 UTC
Następnego dnia przeszukałem obie strony chłodnicy i nie znalazłem czujnika.
Szukałem też w okolicach termostatu i też nie znalazłem czujnika włączenia
wentylatora. Kolega podpowiedział mi, że rok 2003 nie ma czujnika, impuls
pobierany jest z czujnika temperatury wody i przekazywany do komputera.
Okazało się, że po prostu był spalony silnik. Wymieniłem wentylator na nowy,
wszystko gra. Krzysztof
Post by Emagazyn
Dzięki za pomoc.
Krzysztof
[...]