Silnik 1.1 w pandzie
Janek
2007-04-02 17:23:54 UTC
Czy silnik w pandzie to ten sam co w punto I? Chodzi mi o 1.1 54konie.
Ile wam pali ten silnik, bo ja mam autko nowe i na razie ¶rednio 7,1-7,3
wydaje mi siê ¿e trochê du¿o odcinki mieszane korki, trasy.

Pozdrawiam
Jacek
2007-04-02 18:37:31 UTC
Mon, 2 Apr 2007 19:23:54 +0200, na alt.pl.misc.samochody.fiat, Janek
Post by Janek
Czy silnik w pandzie to ten sam co w punto I? Chodzi mi o 1.1 54konie.
Ile wam pali ten silnik, bo ja mam autko nowe i na razie średnio 7,1-7,3
wydaje mi się że trochę dużo odcinki mieszane korki, trasy.
Mam ten silnik w seicento i pali 5.8 do 6.5. Poczekaj jak się dotrze to
trochę spadnie spalanie a i ty bardziej wyczujesz auto.

Pozdr.
Przemko
2007-04-05 08:18:29 UTC
Post by Jacek
Mam ten silnik w seicento i pali 5.8 do 6.5. Poczekaj jak się dotrze to
trochę spadnie spalanie a i ty bardziej wyczujesz auto.
No właśnie, jak to jest z tym docieraniem ? Po ilu km różnica w spalaniu
będzie odczuwalna ? Czy teraz samochody nowe nie są docierane na
hamowniach ?

pozdrawiam

Przemko
Jacek
2007-04-05 13:04:46 UTC
Mam ten silnik w seicento i pali 5.8 do 6.5. Poczekaj jak siê dotrze to
trochê spadnie spalanie a i ty bardziej wyczujesz auto.
No w³a¶nie, jak to jest z tym docieraniem ? Po ilu km ró¿nica w spalaniu
bêdzie odczuwalna ? Czy teraz samochody nowe nie s± docierane na
hamowniach ?
Na pocz±tku auto spala³o wiêcej, lekko ponad 6.5 litra. Po paru tysi±cach
przebiegu nie przekraczalo tej granicy, ale mo¿e przyczyn± by³o w³asnie to
¿e przyzwyczai³em siê do niego i wyczu³em lepiej obroty (brak obrotomierza).

Pozdrawiam
JanuSz
2007-04-02 18:59:32 UTC
Post by Janek
Czy silnik w pandzie to ten sam co w punto I? Chodzi mi o 1.1 54konie.
Jest to wersja unowocześniona, ten w punto miał monowtrysk i 55 KM, ten
ma wtrysk wielopunktowy i jednego konia mniej. Jest za to bardziej
elastyczny, cichszy i spełnia ostrzejsze normy ekologiczne.
Jak na korki, to chyba niewiele.
eXOr
2007-04-14 14:45:37 UTC
Post by Janek
Czy silnik w pandzie to ten sam co w punto I? Chodzi mi o 1.1 54konie.
Jest to wersja unowocze¶niona, ten w punto mia³ monowtrysk i 55 KM, ten
W punto1 tez bylo 54km...

pzdr,e
http://exor.idealan.pl

soviakoo
[...]