Da siê zmieniæ numer kodowy Fiata i komplet kluczyków na inny?
Jacek
2008-02-25 15:25:06 UTC
Mam do¶æ mocno "wyrobiony" zamek od kierowcy, stacyjkê i wogóle niesprawny
od baga¿nika wiêc warto by by³o zmieniæ bêbenki. Na Allegro
http://www.allegro.pl/item311649172_komplet_kluczykow_do_fiata_doblo_nowy_.html
go¶æ wystawia ca³y komplet wraz z karta kodow±.

Nie wiem, czy da siê we Fiacie ze zmiennym kodem przeprogramowaæ tak, aby
przyj±³ nowy kod do nowych kluczyków.
Pytam wiêc bieglejszych ode mnie, czy da siê tak, czy raz przydzielony kod
jest juz na sta³e?
Jacek
2008-02-25 18:01:14 UTC
Co to za model - moze zacznij od tego

wez kluczyk obejrzyj go - jezeli na grocie kluczyka masz sam trójk±cik lub
go nie ma wogóle to nie ma problemu.
Jezeli na grocie masz wyryte 2 lub 3 i trójkacik to nie da sie zakodowac
innego klucza. Trzeba wówczas kupic nowy pod nr nadwozia

Jest jeszcze drugi sposób - dezaktywacja immo.

trzeci sposób dorobic wk³adke do klucza
Jacek
Tomek...
2008-02-26 07:18:45 UTC
Post by m
[...]
Ja ostatnio wymienialem kompet zamkow w SC. Na kluczyku mam oznaczenie CODE
2.
Pytalem sie w roznych warsztatach i nikt nie chcial sie tego podjac, zrobili
to w ASO FIAT.
Czas oczekiwania na nowe zamki 3 tygodnie. Koszt wymiany cos kolo 1500 zl za
zamki i kluczyki + 200 zl wymiana i zaprogramowanie.

Naszczescie robilem to z AC :) inaczej dorobilbym sama wkladke.

Tomek...
Jacek
2008-02-26 08:27:49 UTC
Dziêki!
Widzê, ¿e trafi³em na fachowca.
Na kluczyku mam oznaczenie 2, trójk±cik i jeszcze pod trójkacikiem dwa
po³kola.
Mam pytanko:
kto i gdzie mo¿e dorobiæ wk³adkê do klucza (w ASO tylko i wy³±cznie komplet
i w cenie....). Rejon ¶l±ski najlepiej.
Jacek
anonim
2008-02-26 10:15:37 UTC
Post by Jacek
kto i gdzie mo¿e dorobiæ wk³adkê do klucza (w ASO tylko i wy³±cznie komplet
i w cenie....). Rejon ¶l±ski najlepiej.
Witam, jest jeszcze jedno rozwiazanie...kupujesz taki kpl i przekladasz/
przyjklejasz pastylke ze swojego kluczyk do nowego klucza, dorobienie
wkladki do starego kluczyka imho to zly pomysl
Jacek
Marcin Koperski
2008-03-27 12:43:30 UTC
Post by Jacek
[...]
Mia³em prawie taki sam problem jak Ty, tzn: w moim ¶wie¿o zakupionym
Seicento Van z firmy mia³em wrêcz wy¶lizgany kluczyk od notorycznego
otwierania drzwi kierowcy + wyrobiony totalnie zamek kierowcy + pozosta³e
dwa ( klapa, pasa¿er) ca³kowicie niesprawne od NIE otwierania. Kupi³em za 62
z³ote komplet trzech wk³adek oczywi¶cie z nowymi do nich
kluczykami.Pojecha³em do cz³owieka który ustawi³ mi wk³adki do orginalnego
kluczyka tak ze po wymianie mogê otwieraæ drzwi i klapê orygina³em.Polega to
na przestawieniu zapadek ale sam tego nie zrobisz.Kosztowa³o mnie to
ustawienie 20z³.Je¿eli chodzi o kluczyk to tak jak i ja masz w nim
immobiliser.Odpu¶æ sobiê wizytê w serwisie bo us³yszysz to co ju¿ us³ysza³e¶
czyli 1500 :-)))
Facet wymieni³ mi sam grot kluczyka i kluczyk jest jak nowy ( do starej
niebieskiej wk³adki).Koszt 80 z³.Samochód normalnie odpala. Stacyjki nie
rusza³em bo nie ma takiej potrzeby.Po w³o¿eniu "nowego" kluczyka zaczê³a sie
normalnie zachowywaæ , i jestem przekonany ze i z Twoj± bêdzie to samo.
I teraz sprawa najwazniejsza.Ja jestem z Warszawy.Tutaj robi to tylko jeden
cz³owiek w tym mie¶cie na ul.Odolañskiej 9a (ustawianie zapadek) bo
podejrzewam ze taki kluczyk (grot ) to dorobisz u dobrego slusarza kazdego.