Croma II - kto ma?
bart
2008-01-26 21:21:14 UTC
Czy ma kto¶ z Was takie auto? - interesuj± mnie praktyczne spostrze¿enia na
minus. Jak siê sprawuj± egzemplarze z silnikiem diesla 1,9 MutiJet 150KM?
Czy samochód ten z racji swoich wymiarów nadaje siê na codzienny miejski
u¿ytek?

Pozdrawiam, bart
Mariusz Kruszewski
2008-01-28 15:12:46 UTC
Post by bart
[...]
Mam to auto od listopada z takim w³a¶nie silnikiem. W mie¶cie je¿d¿ê ma³o,
ale raczej nie ma problemów.
Silnik jest ca³kiem dynamiczny i ³adnie siê zbiera. Generalnie nie mam
wiêkszych zastrze¿eñ, oprócz uczucia p³ywania samochodu przy wiêkszych
prêdko¶ciach.
Jak bêdziesz mia³ jakie¶ konkretne pytania, to pisz. W miarê mo¿liwo¶ci
postaram siê odpowiedzieæ.

Pozdrawiam,
Mariusz Kruszewski