[CC 07] BAK wymiana?
Paw
2009-03-15 12:50:18 UTC
Hello!
Czy dużo jest roboty z wymianą baku CC 700 94r ?

z tego co patrzyłem to ściągać trzeba końcowy wydech, 3 śruby baku i to
wszystko....?

thx!
Jacek Sowiñski
2009-03-15 20:27:40 UTC
Post by Paw
Hello!
Czy du¿o jest roboty z wymian± baku CC 700 94r ?
z tego co patrzy³em to ¶ci±gaæ trzeba koñcowy wydech, 3 ¶ruby baku i to
wszystko....?
od góry pod kanap± pasa¿erów, pod za¶lepk± masz jeszcze "puszke" z wê¿ami i
czyjnik.
Odkrecasz za pomoc± specjalnego narzêdzia numer 1854047000 lub
alternatywnego m³otka i przecinaka.*

*) Sam naprawiam - Fiat Cinquecento, str 290
--
Stoout
prywatnie CC 700 '97 & Uniden 520 / Hustler
s³u¿bowo Berlingo 1.6 HDI '08 & Alan28 / ML145
Paw
2009-03-31 15:31:30 UTC
od góry pod kanap± pasażerów, pod za¶lepk± masz jeszcze "puszke" z wężami
puszka odkręciła się gołą ręką ale 3 śruby na których trzyma sie bak
pourywały się a nie odkręciły

powiązałem to jakoś drutami i jutro jade do mechanika

Paw
2009-03-19 14:33:41 UTC
niegdzie nie moge dostać oryginalnego baku do CC 700 na tzw korek (nie eko
klapka), zamiennik firmy FUX jest tragicznej jakości - egzemplarze ze sklepu
już są pordzewiałe

widział ktoś gdzies fabryczny zbiornik do CC700? a może warto kupić z
rozbitka?\