brak świateł mijania w seicento
k***@tlen.pl
2007-03-14 21:43:42 UTC
Czy ktoś mógłby mi pomóc i podpowiedzieć jakie mogąbyć przyczyny braku
świateł mijania w seicento??
Długie i pozycyjne są natomiast brak jest tylko mijania.
Jak najtrafniej zdiagnozować przyczynę?
wade
2007-03-15 13:07:37 UTC
zacznij od
1 zarowek - czy aby nie poszly jednoczesnie :)
2 kostek przy zarowkach - mozesz zobaczyc nieraz fajne efekty zwiazane z
cieplem :)
3 przelacznika pod kierownica
wiecej grzechow nie pamietam
u mnie raz tylko byl to punkt 2 (obilo mi sie o oczy na forach ze to
standartowa przypadlosc sc- tak jak i np.bak)
pzdr
wade
k***@tlen.pl
2007-03-21 19:44:02 UTC
Post by wade
[...]
Dzięki za pomoc - pierwszy grzech był najtrafniejszy bo obie żarówki
poszły jednocześnie
Maciek
2007-03-15 19:50:45 UTC
Post by k***@tlen.pl
Czy ktoś mógłby mi pomóc i podpowiedzieć jakie mogąbyć przyczyny braku
świateł mijania w seicento??
Długie i pozycyjne są natomiast brak jest tylko mijania.
Jak najtrafniej zdiagnozować przyczynę?
A jakie tam masz żarówki? "Zwykłe", czy halogenowe? Jak zwykłe, to może
"polepszałeś" sobie oświetlenie instalując żarówki większej mocy i się
coś stopiło - kostki, albo przełącznik. Jeśli masz halogenowe, to pewnie
w instalacji jest przekaźnik - może wysiadł?
Maciek
RobertB
2007-03-17 10:52:22 UTC
Post by Maciek
Post by k***@tlen.pl
[...]
Fabryzne reflektory do seicento występują tylko w wersji z żarówkami
halogenowymi H4.
Robert B.
Maciek
2007-03-21 22:07:22 UTC
Post by RobertB
Fabryzne reflektory do seicento występują tylko w wersji z żarówkami
halogenowymi H4.
Ooops - to przepraszam, pomyliłem z sytuacją w CC :-)
Maciek