temperatura w SC900
identifikator: 20040501
2010-06-15 11:09:53 UTC
witam! Ktoś tu przerabiał temat modowania SC900 żeby dołożyć wskaźnik
temperatury silnika?
istnieją w ogóle liczniki SC900 ze wskaźnikiem temperatury?
ATZ Rzeszow
2010-06-16 17:33:50 UTC
Post by identifikator: 20040501
witam! Ktoś tu przerabiał temat modowania SC900 żeby dołożyć wskaźnik
temperatury silnika?
istnieją w ogóle liczniki SC900 ze wskaźnikiem temperatury?
trzeba wymienic czujnik temperatury w silniku z bistabilnego na analogowy. Kabel
podpiety do kontrolki przepina sie do wskaznika. Daje rade wskaznik z uno,
poloneza, itp.
pozdr Z.
KM
2010-06-20 17:52:39 UTC
Post by identifikator: 20040501
witam! Ktoś tu przerabiał temat modowania SC900 żeby dołożyć wskaźnik
temperatury silnika?
istnieją w ogóle liczniki SC900 ze wskaźnikiem temperatury?
Witam!

Kiedys mialem CC 700 z deska z 900 (moze ze sporting'a) z obrotomierzem i
wskaznikiem temperatury.

Pozdrawiam!
KM
Rylen
2010-06-22 15:09:09 UTC
Post by KM
[...]
Tak! ja to praktycznie wykonałem. Należy mieć "zegar" temperatury z CC900
wyciąć po prawej stronie otwór (prawie kwadratowy) i wstawić ten "zegar"
mieści sie i pasuje bez problemu. ,(i nareszcie wiem jak sie SC zachowuje w
"korku")
wyciąc i podłożyć ten kawałek
grubej folii na której jest podziałka temperatury. Czujnik temperatury też
przełożyłem z CC900
Mam wszystko "ofotografowane" ale nie mam chwilowo czasu aby przesłać na
fotosik.pl
czy cos podobnego
Próbowałem też przy okazji podmienić licznik który w Cienkim ma dzienny
przebieg.
No ale to mi się nie udało bo jest jakieś pół centymetra za duży.(chyba
celowo...)
Dowiedziałem się że były (w promocji po około 200zł) takie komplety
pasujące do SC. Gdzie był miernik temperatury,licznik z dziennym przebiegiem
i chyba zegar , ale teraz to juz nie ma. Ale warto spytać może ktoś to ma
niepotrzebne.
Co do licznika dziennego przebiegu to wstawię jakiś rowerowy. jest dokładny
opis jak to
założyc w motocyklu, ale nie mam pod reką tej stronki. Swego czasu miałem
taki
rowerowy w "ZUKu "i doskonale się spisywał.
Rylen