Problem z nagrzewnicą
Michał G
2007-12-22 18:11:39 UTC
Cześć,
padł mi wentylator od nagrzewnicy we Fiaciku Fiorino. Sprawdzalem
bezpieczniki - są OK, zaś nagrzewnica jest sprawna.
Czy ktoś z Was wie jak dobrać się do wentylatora ? Wnętrze auta odpowiada
Fiatowi Uno z 91.
Będę wdzięczny za podpowiedzi bo w zimie ogrzać taką kubaturę bez wentylatora
to trudna sprawa.

Pozdrawiam

Michał
2007-12-22 20:15:35 UTC
jesli tak jak w uno to pogratulowac - deska do zdjecia
zdejmiesz deske - wyci±gasz korpus nagrzewnicy, rozpo³awiasz i jest

ale zanim to wyjmiesz to sprawdz wy³acznik - bo to lecia³o czêsciej
Cze¶æ,
pad³ mi wentylator od nagrzewnicy we Fiaciku Fiorino. Sprawdzalem
bezpieczniki - s± OK, za¶ nagrzewnica jest sprawna.
Czy kto¶ z Was wie jak dobraæ siê do wentylatora ? Wnêtrze auta odpowiada
Fiatowi Uno z 91.
Bêdê wdziêczny za podpowiedzi bo w zimie ogrzaæ tak± kubaturê bez
wentylatora
to trudna sprawa.
Pozdrawiam
Micha³
--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/
Michał Gorzkiewicz
2008-01-19 10:47:13 UTC
Post by m
jesli tak jak w uno to pogratulowac - deska do zdjecia
zdejmiesz deske - wyciągasz korpus nagrzewnicy, rozpoławiasz i jest
ale zanim to wyjmiesz to sprawdz wyłacznik - bo to leciało częsciej
Cześć,
Dzięki za podpowiedź, bo 'patroszenie' wnętrza nie uśmiecha mi się :).

Pozdr.
Michał
Przemko
2007-12-23 22:36:02 UTC
Post by Michał G
padł mi wentylator od nagrzewnicy we Fiaciku Fiorino.
BTW - widzieliście nowego Fiorino ? Kiedy to to będzie w sprzedaży ?
Jak myślicie, ma szansę na popularność w naszym kraju ?

pozdrawiam

Przemko

P.S. Radosnych i wesołych sFIAT
Michał G
2008-01-19 10:44:44 UTC
Post by Przemko
Post by Michał G
[...]
ZTCW, po zakończeniu produkcji Fiorino, uruchomino produkcję Doblo. Teraz
Fiat przygotowuje coś na bazie Fiata Punto, co ma byc funkcjonalnym
odpowiednikiem Fiorino (kubatura mniejsza niż Doblo).

Michał