126p POMOCY!!!
p***@neostrada.pl
2007-02-21 06:38:38 UTC
Witam wszystkich grupowiczów.

Mam problem w moim maluszku (1994r FL)

Chodzi o to, ¿e niemam zap³onu na jednym cylindrze, ¶wiece mam nowiutkie tak
samo jak i przewody WN
zap³on raczej dobrze ustawiony gdy¿ chodzi na jednym cylindrze a iskra jest
dawana w jednym momencie na obie ¶wiece (co jeden obrót wa³u, rozdzielacz z
którego wychodzi tylko jeden kabelek do cewki)
cewka te¿ raczej dobra gdy¿ po zamienieniu miejscami przewodów na ¶wiecach
jest tak samo zap³on jest tylko na tym samym garze.
Ju¿ sam niewiem od czego tak sie dzieje.
Proszê o pomoc.

Pozdrawiam
Pawe³ Pierzcha³a
***@neostrada.pl
xymax
2007-02-21 09:08:25 UTC
U¿ytkownik napisa³ w wiadomo¶ci > Witam wszystkich grupowiczów.
Post by p***@neostrada.pl
[...]
Prawdopodobnie nowa ¶wieca ma przebicie.
Zmieñ ¶wiece miejscami ew w³ó¿ star± w pe³ni sprawn±.

MS
BogdanP
2007-02-21 12:24:14 UTC
Post by p***@neostrada.pl
[...]
Je¶li ¿onglerka ¶wiecami nie pomaga i brak zap³onu na ciagle tym samym
cylindrze, to pozostaje chyba tylko pomiar ci¶nienia sprê¿ania w cylindrach.
To drobna us³uga a mo¿e daæ do my¶lenia (nie domykaj±cy siê zawór zawór albo
dziura w t³oku.....?! ).
BogdanP
2007-02-21 12:32:41 UTC
Post by BogdanP
Post by p***@neostrada.pl
[...]
.. zapomnia³em dodaæ, ¿e ³atwo sprawdzisz sprawê zaworów zdjawszy pokrywê
rozrz±du. Wystarczy sprawdziæ czy zawory maj± w³a¶ciwe luzy. Nawet bez
szczelinomierza okre¶lisz organoleptycznie ;) czy który¶ zawór (d¿wignia
popychacza) na niepracuj±cym cylindrze ma luz odbiegaj±cy od luzów na
cylindrze dzia³aj±cym.
romanserwis
2007-02-25 14:03:59 UTC
Jeśli żonglerka świecami nie pomaga i brak zapłonu na ciagle tym samym
cylindrze, to pozostaje chyba tylko pomiar ciśnienia sprężania w
cylindrach.
[...]

Dawno dawno temu miałem przypadek, że wydmuchało mi dziurę w cylindrze.
Są tam takie odpowiednie miejsca, w których taka dziura może się zrobić.
--
/ ________ pozdrawiam, Andrzej Romańczuk - możesz mi mówić Roman
_/_| | www.romanserwis.pl - usługi transportowe i kurierskie
O O gsm: +48 602 500 904 gg:443102 skype: romanserwis
p***@neostrada.pl
2007-02-22 06:55:42 UTC
Dzieki za rady, jak tylo bede mia³ czas to sprawdze.