siena - gdzie przekażnik/bezpiecznik pompy paliwa
bArT
2007-10-02 20:47:00 UTC
Witam wszystkich,

Nie odpala i nie jeździ mi siena na paliwie tylko na gazie :( dobrałem się
do pompy paliwa ale nie słyszę żeby pracowała. Gdzie znajduje się jakiś
bezpiecznik lub przekaźnik do niej? w skrzynce z bezpiecznikami nic takigo
nie ma. Z góry dziękuję za jakiekolwiek info.

Z pozdrowieniami
Bartek
2007-10-02 22:10:10 UTC
bezpieczniki sa obok przekaŒnika

w smienie jest przekaŒnik wielofunkcyjny - bia³e pude³ko wielko¶ci ramki
fajek
Ro¶nie miedzy akumulatorem a kielichem lewego Amora -pod plastikowa os³on±
przykrêcony ¶rub± M6 do budy

W wersji 1,6 centralnie na grodzi na wys. przepustnicy - ok 20 cm w kier
prawego ko³a tez pod plastikiem
Post by bArT
Witam wszystkich,
Nie odpala i nie jeŒdzi mi siena na paliwie tylko na gazie :( dobra³em siê
do pompy paliwa ale nie s³yszê ¿eby pracowa³a. Gdzie znajduje siê jaki¶
bezpiecznik lub przekaŒnik do niej? w skrzynce z bezpiecznikami nic takigo
nie ma. Z góry dziêkujê za jakiekolwiek info.
Z pozdrowieniami
Bartek
bArT
2007-10-03 08:24:56 UTC
"m" wrote...
bezpieczniki sa obok przekaźnika
w smienie jest przekaźnik wielofunkcyjny - białe pudełko wielkości ramki
fajek
Rośnie miedzy akumulatorem a kielichem lewego Amora -pod plastikowa osłoną
przykręcony śrubą M6 do budy
W wersji 1,6 centralnie na grodzi na wys. przepustnicy - ok 20 cm w kier
prawego koła tez pod plastikiem
dzięki piękne

będę dłubał :)

pozdr