Pierwsza wymiana oleju FIAT DOBLO 1.4 benzyna-czy prawda ¿e po 3-4 ty¶ km.
Mirek
2007-11-05 14:36:16 UTC
Mam DOBLO 1.4 benzyna przebieg 4000 km, czy to prawda ¿e zalecana jest po
tym przebiegu pierwsza wymiana oleju.

pozdrawiam ,dziêkujê.
mirek
Klaudiusz "gALL"
2007-11-05 16:04:16 UTC
Post by Mirek
Mam DOBLO 1.4 benzyna przebieg 4000 km, czy to prawda ¿e zalecana jest po
tym przebiegu pierwsza wymiana oleju.
A co podaje instrukcja obslugi?

gALL
--
"Po co mi mozg? Mam cyfrowke!"
www.fotogalleria.info
Mirek
2007-11-05 16:15:08 UTC
U¿ytkownik "Klaudiusz "gALL""
Post by Klaudiusz "gALL"
Post by Mirek
Mam DOBLO 1.4 benzyna przebieg 4000 km, czy to prawda ¿e zalecana jest po
tym przebiegu pierwsza wymiana oleju.
A co podaje instrukcja obslugi?
gALL
Kupi³em DOBLO prawie nowego 1300 km. przebiegu z belgii i mam tylko
belgijsk± instrukcjê.
mirek
Klaudiusz "gALL"
2007-11-05 21:24:07 UTC
Post by Mirek
Post by Klaudiusz "gALL"
Post by Mirek
[...]
Kupiles uzywane auto i oleju nie zmieniles? Co z tego, ze prawie nowe.

gALL
--
"Po co mi mozg? Mam cyfrowke!"
www.fotogalleria.info
Jacek
2007-11-05 19:28:50 UTC
Wymieñ olej i bêdziesz mia³ pewno¶æ, ¿e jest ¶wie¿y i filtr równie¿. 120 z³
to niedu¿a cena za komfort pewno¶ci, ¿e wszystko jest ok.
2007-11-05 21:09:43 UTC
Warto wymieniæ bo silnik sie "u³o¿y³" i ewentualne zanieczyszczenia przy
obróbce sie wyp³uka³y i lez± w filtrze...

nie musisz tego robiæ w ASO ¿eby nie utraciæ gwarancji. Wa¿ne a¿eby u¿ywaæ
dobrych materia³ych i technologii zgodnych z zaleceniami producenta
Jacek
Mirek
2007-11-06 08:04:25 UTC
Post by Jacek
Wymieñ olej i bêdziesz mia³ pewno¶æ, ¿e jest ¶wie¿y i filtr równie¿. 120
z³ to niedu¿a cena za komfort pewno¶ci, ¿e wszystko jest ok.
Dziêkujê za odpowiedŒ, wymienie bo w listopadzie te¿ pierwszy przegl±d,
narazie jestem bardzo zadowolony z tego samochodu a przy silnik 1.4 wcale
nie odczuwa siê braku mocy, ¿ona prowadzi bo ja nie prowadzê -wypadek wózek
inwalidzki i po przej¶ciu z citroena C15 na DOBLO to luksus jazdy.
mirek