Fiat Brava - problem
lennox24
2007-10-08 09:13:51 UTC
Otó¿ w pi±tek zauwa¿y³em pewien problem...
samochód odpala bez problemu mogê jechaæ, ale po przejechaniu kilku km, jak
tylko silnik sie zagrzeje pp zatrzymaniu auta ( np na ¶wiat³ach )strasznie
spadaj± mi obroty a czasami nawet ga¶nie, jesli nie zga¶nie to wskazówka
ledwo utrzymuje sie przy pierwszej kresce na obrotomierzu. Co mo¿e byæ tego
przyczyn± ?
lennox24
2007-10-08 09:15:50 UTC
Zapomnia³em dodaæ, ¿e to samo dzieje siê na gazie, jaki na benzynie. A dla
¶cis³o¶ci dodam jeszcze, ¿e chodzi o Bravê 1.6 16V
Danny
2007-10-08 13:37:43 UTC
Zapomniałem dodać, że to samo dzieje się na gazie, jaki na benzynie. A dla
ścisłości dodam jeszcze, że chodzi o Bravę 1.6 16V
wyczyść przepustnicę - jak nie pomoże - parę innych rzeczy może być -
kolega z klubu BBM wymieniał wiązkę elektryczną i pomogło - zajrzyj na
autokacik.pl
Daniel
Brava 80 SX P.M.S./BBM Klub Edition
Cobra 19DX IV + Sirtel Gamma
ici
2007-10-08 18:11:30 UTC
Post by lennox24
[...]
Pod³±cz pod komputer, zrób diagnozê.
Po siê g³owiæ i strzelaæ w np. silnik krokowy, czy sondê lambda?
Wyrzuci b³êdy i dowiesz siê co go boli.
ici
lennox24
2007-10-10 09:09:31 UTC
O i samo przesz³o :)
Tomek
2007-10-10 09:15:32 UTC
Post by lennox24
O i samo przesz³o :)
samo przeszlo, samo wroci :)
Tomek
Danny
2007-10-10 10:54:13 UTC
O i samo przeszło :)
znaczy się wiązka kablowa - wróci - nie martw się - najlepiej wszystkie
styki wiązki do przepustnicy oczyścić :)
Cobra 19DX IV + Sirtel Gamma
lennox24
2007-10-11 08:41:01 UTC
U¿ytkownik "Danny" napisa³
znaczy siê wi±zka kablowa - wróci - nie martw siê - najlepiej wszystkie
styki wi±zki do przepustnicy oczy¶ciæ :)
Oczywi¶cie tak te¿ zrobiê :)Dziêki