drgania kierownicy
puzji
2008-02-19 23:24:04 UTC

Ostatnio wymienili mi poduszke pod skrzynia biegow i teraz jak
samochod jest na luzie to caly drga. podczas jazdy wszystko wydaje
sie
byc OK. W serwisie powiedziano mi ze to musi wszystko osiasc i ze
przez jakis czas moze to drgac ....
Powiedziano tez ze uzyto zamiennika i ze byc moze to auto potrzebuje
orginalnej poduszki zeby nie drgalo ...
Czy ktos mial moze podobne problemy ... i to co powiedzieli w
serwisie
to prawda czy tez chcieli mnie zbyc?

pozdrawiam,
Monika
2008-02-19 23:45:05 UTC
A co to za model/pojemno¶æ

Obstawiam ze to marny zamiennik

zaci±gnij lekko rêczny i spróbuj ruszyæ do tylu. Je¿eli drgania bêd±
narastaæ lub pojawi± sie stuki to poduszka to z³om lub zle zamontowana.
Ogólnie im poduszka starsza tym drgania wiêksze.
Witam,
Monika
puzji
2008-02-20 15:46:53 UTC
A co to za model/pojemność
fiat Punto I. pojemnosc 1.1
Ogólnie im poduszka starsza tym drgania większe.
na starej poduszce nie bylo drgan tylko jak wymieniali poduszki
amortyzatorow przednich to stwierdzili ze ta pod skrzynia biegow jest
peknieta i ze trzeba wymienic a jak wymienili to teraz mi auto
drga ... :-/

M.
Bartek_rzeszow
2008-02-21 01:08:44 UTC
Post by puzji
serwisie
to prawda czy tez chcieli mnie zbyc?
Mam to samo w SC,
przed wymian± sprzêg³a autko nie drga³o, na kierownicy wogóle nie by³o czuæ
¿e silnik pracuje,
po wyci±gniêciu skrzynii okaza³o siê ¿e guma w poduszce jest rozsypana,
zosta³a wymieniona, po wymianie zaczelo drgac jak cholera,
od wymiany przejecha³em ju¿ ponad 30tys, czy drga mniej... ? nie wiem,
chyba ju¿ siê do tego przyzwyczai³em, w ka¿dym razie napewno nie jest tak
fajnie jak
na tej oryginalnej, z tego co pamiêtam wymienili na orygina³ fiatowski,
pozdrawiam
Bartek
puzji
2008-02-21 15:07:00 UTC
od wymiany przejechałem już ponad 30tys, czy drga mniej... ? nie wiem,
chyba już się do tego przyzwyczaiłem, w każdym razie napewno nie jest tak
fajnie jak
na tej oryginalnej, z tego co pamiętam wymienili na oryginał fiatowski,
rozumiem ze wymienili Ci na orginal a nie zamienik i tez drga ... to
by znaczylo ze zle zamontowane chyba ...

M.