Seicento - opony letnie i hamulce
Zbig
2008-04-24 09:00:35 UTC

Bardzo bym prosił o poradę, jakie opony polecacie do seicento na lato,
chodzi o jakiś sensowny stosunek ceny do jakości/trwałości (samochód ma
już parę lat).

Muszę też wymienić klocki hamulcowe oraz tarcze z przodu,
słyszałem że są różne marki tych rzeczy - jaką polecacie?

Dzięki i pozdrawiam,
Zbig
2008-04-24 09:24:04 UTC
Post by Zbig
Witam,
Bardzo bym prosił o poradę, jakie opony polecacie do seicento na lato,
chodzi o jakiś sensowny stosunek ceny do jakości/trwałości (samochód ma
już parę lat).
GOODYEAR GT2 155/65R13 co sądzicie?

ikov
2008-04-25 08:56:30 UTC
Post by Zbig
Post by Zbig
Witam,
Bardzo bym prosił o poradę, jakie opony polecacie do seicento na lato,
chodzi o jakiś sensowny stosunek ceny do jakości/trwałości (samochód
ma już parę lat).
GOODYEAR GT2 155/65R13 co sądzicie?
Ja niedawno szukałem opon 165/60R14 na alufelgi - przejrzałem dziesiątki
opinii, w końcu zdecydowałem sie na Fuldę Carat Progresso (chciałem
tańsze EcoControl ale akurat wszędzie trzeba było czekać b. długo na
dostawę). 155/65R13 pewnie będą sporo tańsze i w większym wyborze, ale
jakość/cena wychodzi dla tych EcoControl dość korzystnie. A te Carat
Progresso (195zł/szt) - troszkę wyższa półka, ale na mokrym samochód jak
przyklejony, zupełnie inny komfort jazdy.
Klocki hamulcowe - poproszę klocki hamulcowe do Seicento - oryginały czy
zamienniki - 45 zł vs. 28 zł?... Może gdyby był większy wybór to bym się
zastanowił, jednak teraz brałem oryginały.