[CC700] stukanie w tylnym zawieszeniu
identyfikator: 20040501
2008-05-31 20:01:25 UTC
co może stukać w tylnym zawieszeniu CC700? patrzyłem na
kanale, nie widać żeby coś się wyrobiło i miało jakieś
luzy...
Marcin
2008-05-31 20:04:39 UTC
Dnia Sat, 31 May 2008 22:01:25 +0200, identyfikator: 20040501
Sprawdzałeś tłumik?
identyfikator: 20040501
2008-05-31 20:13:09 UTC
Post by Marcin
Sprawdzałeś tłumik?
tłumik jest nowy, to stuka gdzieś przy kołach...
Krzysiek_K.
2008-05-31 22:45:04 UTC
co mo¿e stukaæ w tylnym zawieszeniu CC700? patrzy³em na kanale, nie widaæ
¿eby co¶ siê wyrobi³o i mia³o jakie¶
t³ucze siê przy jeŒdzie po nierówno¶ciach ?
na 99% tuleje wahaczy, inaczej zwane silentblockami,
http://www.allegro.pl/item368925925_tuleja_wahacza_tyl_fiat_cinquecento_seicento_475.html

standardowa przypadlosc w SC/CC, w Sejku musialem wymienic po 50tys /7
latach,
w CC trzymaja sie juz 150tys i jeszcze ich nie slychac (lepsza guma byla w
96r albo delikatniej jezdzony),
z zewnatrz chyba nie zobaczysz który jest rozbity, dopiero po wybiciu z
wahacza guma sie rozleci...
trzeba wymienic wszystkie, bedziesz mial spokoj, wczesniej czy pozniej
wszystkie szlag trafi,
pzdr.