[kupie] fotel kierowcy do CC
a***@poczta.onet.pl
2007-10-11 00:53:21 UTC
Czesc,

kupie fotel kierowcy do CC. Macie cos do zaoferowania?

TX
ThinkXtra
oskar
2007-10-12 10:00:55 UTC
Post by a***@poczta.onet.pl
kupie fotel kierowcy do CC. Macie cos do zaoferowania?
Kolezanko lub kolego :) Na allegro sa foteliki (wczoraj sprawdzalem).
Poszukaj takze na www.autogielda.pl Tam oferuje sprzedanie foteli gosc z
Zielonej Góry Sam chcailem zakupic bo moj jest porwany i ma ukrecony
palak od przesuwania fotela. W koncu jednak postanowilem pobawic sie w
spawacza. Na autogieldzie kupe czesci , takze fotele oferuje gosc z
Olsztyna. Jak na zlosc nie moge teraz znalezsc tych ofert (linków do nich) a
nie mam czasu na przegladanie strony po stronie.
pozdrawiam Oskar
Maciek
2007-10-12 10:07:45 UTC
Post by a***@poczta.onet.pl
kupie fotel kierowcy do CC. Macie cos do zaoferowania?
Zależy, czy chodzi Ci o stelaż, czy o tapicerkę. Stelaż mam (sprawny,
nie spawany), tapicerki nie mam. Odbiór raczej osobisty w Warszawie -
przesyłka pewnie przekroczy wartość fotela :-)
Maciek