seicento zgubiło wsteczny
pitpull
2008-09-29 15:05:51 UTC
W³asnie dzwoni³a ma³¿onka...
zagin±³ jej wsteczny w seicento - tak nagle. tzn bywa³y momenty ¿e nie
chcia³ wej¶c wtedy sie wrzuca³o inny bieg luz i ju¿ wchodzi³. Ponoc jakis
facet by³ w stanie wrzuciæ, ale ona nie.
Mówi ze lewarek jako¶ miekko dzia³a ale reszta OK.
Jakie¶ wizje/pomys³y zanim odwiedze majchrów?
Seicento to 1.1 MPI 2002r.

pozdrawiam

pitpull
Al
2008-09-29 16:38:08 UTC
Własnie dzwoniła małżonka...
zaginął jej wsteczny w seicento - tak nagle. tzn bywały momenty że nie
chciał wejśc wtedy sie wrzucało inny bieg luz i już wchodził. Ponoc jakis
facet był w stanie wrzucić, ale ona nie.
Mówi ze lewarek jakoś miekko działa ale reszta OK.
Jakieś wizje/pomysły zanim odwiedze majchrów?
Seicento to 1.1 MPI 2002r.
Sprzęgło. Znaczy - takie same objawy w Stilo, diagnoza = sprzęgło do
wymiany.

Al
pitpull
2008-09-29 17:22:50 UTC
Post by pitpull
[...]
Sprzêg³o. Znaczy - takie same objawy w Stilo, diagnoza = sprzêg³o do
wymiany.
pud³o

po³ama³o siê mocowanie "miseczki" w której znajduje siê lewarek

Albo skleje albo znituje albo wymienie

tylko nie wiem jeszcze jak odpi±æ linki ...

Jerry
pitpull
2008-09-29 18:53:14 UTC
Post by pitpull
Post by pitpull
[...]
a dok³adniej takie cu¶:

http://www.swistak.pl/aukcje/3618924,Zestaw-naprawczy-lewarka-biegow-Seicento-.html

teraz mysle jak zdeontowaæ ga³ke lewarka - linki sie po prostu ¶rubokrêtem
"wysadza" z mocowania

pitpull
Wit(old)
2008-10-01 09:37:51 UTC
U?ytkownik "pitpull" <***@poczta.onet.pl> napisa? w wiadomo?ci news:gbqqvc$b1a$***@atlantis.news.neostrada.pl...
....... Ponoc jakis
facet był w stanie wrzucić, ale ona nie.
Na początek dowiedz się co to za facet.....
;)
Wit
pitpull
2008-10-01 09:53:27 UTC
Post by Wit(old)
....... Ponoc jakis
Post by pitpull
facet by³ w stanie wrzuciæ, ale ona nie.
Na pocz±tek dowiedz siê co to za facet.....
Nie zamierzam ;P
Jeszcze jestem na takim etapie, ¿e nie zcuje takiej potrzeby - i mam
nadzieje, ¿e mi tak zostanie ;P
A co moja ¿ona potrafi zrobiæ z autem ju¿ siê przekona³em ;D a nawet
przyzwyczai³em ;P

pitpull