Siena - kontrolka poduszki powietrznej
Stefan
2010-07-16 16:35:50 UTC
Mam problem, bowiem dzisiaj zaczęła się świecić kontrolka poduszki
powietrznej - poczytałem trochę i niestety czeka mnie wizyta w
elektryka. Ale mam pytanie - czy z taką świecącą kontrolką można jeździć
czy grozi to czymś poważniejszym (abstrahując od [odpukać]
niewystrzeleniu poduszki podczas wypadku)?
Kalafior
2010-07-17 09:48:17 UTC
Je¿eli siê ¶wieci to w razie uderzenia (odpukaæ) niewystrzeli.
Mam problem, bowiem dzisiaj zaczê³a siê ¶wieciæ kontrolka poduszki
powietrznej - poczyta³em trochê i niestety czeka mnie wizyta w elektryka.
Ale mam pytanie - czy z tak± ¶wiec±c± kontrolk± mo¿na jeŒdziæ czy grozi to
czym¶ powa¿niejszym (abstrahuj±c od [odpukaæ] niewystrzeleniu poduszki
podczas wypadku)?
rtlg
2010-07-30 15:35:25 UTC
Post by Stefan
[...]
Sprawdź pod przednim siedzeniem czy nie rozłączyła się (dobrze styka)
łączówka od napinacza.