Fiat Punto 1.1
Rafal
2007-04-26 10:54:15 UTC
Jestem swierzym posiadaczem tego autka jednak jest to moje pierwsze auto nie
mam wiedzy :)
1. Chcialbym zapytaæ jakie cisnienie powinno byc w oponach bo
chce sprawdzic a nigdzie nie moge znaleξ i czy cisnienie sie sprawdza gdy
kola sa za³o¿one czy ¶ci±gniete czy to obojetne

2. Pytanie halogen z przodu nie dziala czy potrzebuje kana³ by wymienic
¿arówke bo jakos nie
widze dojscia

3 i ostatnie pytanie sygna³ nie dziala bezpiecznik jest ok jak
wciskam slysze klikanie ale nie sygna³ powiedziano mi bym kabelkami poruszal
lecz gdy otworzylem maske nie widze nigdzie niczego co sygna³ przypomina

Jesli ktos bedzie na tyle uprzejmy by cos odpowiedziec z góry bardzo
dziekujê.
Rafal
2007-04-26 12:15:37 UTC
I jeszcze jedno pytanie jesli moge
Jak sprawdzam olej to na drucie powinien byc poziom do tego sp³aszczenia czy
na sp³aszczeniu w polowie bo ja mam do sp³aszczenia
denes
2007-04-26 12:50:47 UTC
Post by Rafal
I jeszcze jedno pytanie jesli moge
Jak sprawdzam olej to na drucie powinien byc poziom do tego spłaszczenia czy
na spłaszczeniu w polowie bo ja mam do spłaszczenia
Wewnatrz splaszczenia, optymalnie po srodku.
Milo
2007-04-26 14:09:53 UTC
Post by Rafal
1. Chcialbym zapytaæ jakie cisnienie powinno byc w oponach bo
chce sprawdzic a nigdzie nie moge znaleξ i czy cisnienie sie sprawdza gdy
kola sa za³o¿one czy ¶ci±gniete czy to obojetne
nie mam punto, ale:
w zasadzie jest to obojetne, jak samochód na ko³ach to nie ma potrzeby go
podnosiæ czy zdejmowaæ ko³a. W prktyce ka¿dy sprawdza na za³o¿onych.
Post by Rafal
3 i ostatnie pytanie sygna³ nie dziala bezpiecznik jest ok jak
wciskam slysze klikanie ale nie sygna³ powiedziano mi bym kabelkami poruszal
lecz gdy otworzylem maske nie widze nigdzie niczego co sygna³ przypomina
wiele sygna³ów jest umieszczonych w dolnej czêsci komory silnkowej, spójrz
na samochód od do³u.

pozdr.
SandworM
2007-04-26 20:08:12 UTC
Post by Rafal
Jestem swierzym posiadaczem tego autka jednak jest to moje pierwsze auto nie
mam wiedzy :)
1. Chcialbym zapytać jakie cisnienie powinno byc w oponach bo
chce sprawdzic a nigdzie nie moge znaleźć i czy cisnienie sie sprawdza gdy
kola sa założone czy ściągniete czy to obojetne
2. Pytanie halogen z przodu nie dziala czy potrzebuje kanał by wymienic
żarówke bo jakos nie
widze dojscia
3 i ostatnie pytanie sygnał nie dziala bezpiecznik jest ok jak
wciskam slysze klikanie ale nie sygnał powiedziano mi bym kabelkami poruszal
lecz gdy otworzylem maske nie widze nigdzie niczego co sygnał przypomina
Jesli ktos bedzie na tyle uprzejmy by cos odpowiedziec z góry bardzo
dziekuję.
Gratuluje fajnego autka :) i zapraszam na

http://fiatpunto.com.pl

Ciśnienie (jeśli jeździsz na fabrycznych oponach 155/60/13) powinno byc:
na przod 1.8, a na tyl 2.0 atmosfery.
Jesli chodzi oo sygnal to zwykle jest na nadkolu zaraz obok akumulatora,
ale nie wiem czy nie jest to zalezne od wersji jaka posiadasz.
SandworM