samochód po¿arniczy
Kosa@neostrada.pl
2008-11-09 17:46:09 UTC
Czy kto¶ móg³by mi podpowiedzieæ chcia³bym kupic u¿ywany ¶redni samochód
ratowniczo-gasniczy.
Gdzie szukaæ, mo¿e kto¶ star³ sie z problemem
Pozdro
Dr.Endriu
2008-11-09 19:44:21 UTC
Post by ***@neostrada.pl
Witam
Czy kto¶ móg³by mi podpowiedzieæ chcia³bym kupic u¿ywany ¶redni samochód
ratowniczo-gasniczy.
Gdzie szukaæ, mo¿e kto¶ star³ sie z problemem
Proponujê popytaæ w Zarz±dzie Wojewódzkim OSP (danego województwa) . Mo¿e
co¶ maj± na zbyciu. Je¿eli jeste¶ ze Šl±ska dam ci namiary....
Dr.Endriu
Dr.Endriu
2008-11-12 18:07:09 UTC
Post by Dr.Endriu
Proponujê popytaæ w Zarz±dzie Wojewódzkim OSP (danego województwa) . Mo¿e
co¶ maj± na zbyciu. Je¿eli jeste¶ ze Šl±ska dam ci namiary....
Lub te¿:

http://www.allegro.pl/18049_pozarnicze.html
Dr.Endriu