Fiat Marea Weekend
Michał
2008-06-06 09:49:56 UTC
Drodzy Państwo zastanawiam się nad zakupem Marea Weekend po oglądałem sobie
tu i tam i zaskakująmnie ich ceny na allegro znalazłem np. 2.4 JTD 1997 za
7000 PLN. Czy ktoś może mi wyjaśnić jak jest z tymi autkami awaryjność
spalanie ....

Z góry Wielkie Dzięki
gizmacz
2008-06-06 15:16:34 UTC
Post by Michał
[...]
JTD wprowadzono do sprzedaży w 1999r.
Z 1997 może być TD.

Mój JTD pali 6-7. Zrobiłem nim ok. 30kkm w 9 miesięcy (teraz ma
licznikowo ok. 180kkm). Po zakupie wymieniłem klocki, przepływomierz, 3
świece, drążki stabilizatora i końcówki drążków kierowniczych. Od tego
czasu po prostu jeździ. Raz szyberdach się nie chciał odsunąć
(elektryczny), ale mu na drugi dzień przeszło i działa bez problemów.

g.
ici
2008-06-08 22:18:07 UTC
Drodzy Pañstwo zastanawiam siê nad zakupem Marea Weekend po ogl±da³em
sobie tu i tam i zaskakuj±mnie ich ceny na allegro znalaz³em np. 2.4 JTD
1997 za 7000 PLN. Czy kto¶ mo¿e mi wyja¶niæ jak jest z tymi autkami
awaryjno¶æ spalanie ....
Do³ó¿ ze 20 i kup co¶ sensowniejszego, albo bierz moj± to ja sobie kupiê.
Za 7 tys z³ to ju¿ nie samochód, ¿eby go doprowadzic do kultury bêdziesz
musia³
zainwestowaæ kolejne 7-10, albo zajeŒdziæ do rych³ego koñca wokó³ domu.
Jak jeszcze sam co¶ pogrzebiesz, to zaoszczêdzisz na majstrach.
Silniki i blacha raczej dobre, jak maj± przebieg w okolicach 100 tys.,
ale alternator Magnetti Marelli -zmora wszystkich fiatów, sypi±ce siê
plastiki,
pêkaj±ce klamki, ma³e acz upierdliwe drobiazgi skutecznie uprzykrzaj± ¿ycie.
Do tego Marycha ma kiepski ty³ek, w standardzie ponoæ rozkraczaj± siê ko³a.
poza tym rocznik 98 by³ dla Mary¶ki prze³omowy: nowy typ ABSu,
inne rozwi±zanie elektryki i parê innych nowo¶ci.
Je¶li ju¿ siê zapali³e¶ to szuka³ bym m³odszej kobitki co najmniej z 98-200
roku.