Bravo JTD 2001r - problem z temperatura silnika
YacentY
2008-06-11 15:23:33 UTC
od pewnego czasu, obserwuję dziwną rzecz - a mianowicie czasem
wskazówka temp nie zatrzymuje się w poziomie tylko idzie powoli o
jedno oczko do góry, później potrafi gwałtownie spaśc do poziomu i
bedzie trzymac np przez pol godziny a innym razem spadnie ponizej i po
jakims czasie znów sie podniesie do poziomu pol oczka powyzej poziomu
itd.

Plyn oczywiscie jest, wymieniony 14tys km temu.

Co to kurcze może być?
Jakies pomysły - czy to jest bardzo groźne?

Pozdrawiam
YacentY
Danny
2008-06-11 16:11:31 UTC
Post by YacentY
Witam,
[...]
jak wędruje do góry - czy stuknięcie w deskę nie przywraca wskazówki do
poziomu? u mnie przyczyną wariowania wskazówki były zimne luty w liczniku
Daniel
Brava 80 SX P.M.S./BBM Klub Edition
President Wilson + Sirtel Gamma
YacentY
2008-06-11 17:25:11 UTC
Post by Danny
jak wędruje do góry - czy stuknięcie w deskę nie przywraca wskazówki do
poziomu? u mnie przyczyną wariowania wskazówki były zimne luty w liczniku
nie probowałem,
w weekend jak bede jezdzil to mu stukne :)