SC 900 wymiana zaroweczki podswietlenia licznika
Mazi
2007-10-15 10:44:38 UTC
Spalila mi sie jedna zaroweczka podswietlenia licznika w SC. Na obudowie z
gory od strony przedniej szyby jest imbus. Odkrecilem go i myslalem ze
obudowa zejdzie - niestety nie ;-( Nie chce na sile ciagnac aby nie polamac
obudowy. Jak to wszystko rozebrac zeby wymienic ta zarowke?
pozdrawiam Mazi
Krzysiek
2007-10-15 21:07:25 UTC
Post by Mazi
[...]
to co odkrêci³e¶ to tylko jeden imbus, s± jeszcze dwa:
odkrêcasz doln± obudowê stacyjki, nastêpnie górn± (dwa wkrêty schowane od
spodu obudowy
na rogach od strony kierownicy), po ¶ci±gniêciu górnej i dolnej obudowy
stacyjki zobaczysz
elektryke od prze³±czników ¶wiate³/kierunkowskazów/wycieraczek,
za kostkami tych prze³±czników s± jeszcze dwa imbusy, przydaje siê wkrêtak z
giêtk±
koñcówk± i bit do tych imbusów bo ciê¿ko tam doj¶æ, odkrêcasz te dwa
imbusy,
wyci±gasz delikatnie licznik do siebie, i odpinasz linkê prêdko¶ciomierza,
nastêpnie odpinasz trzy kostki zasilaj±ce licznik, i mo¿esz go calkiem
wyci±gn±æ,
rozkrêcasz obudowê licznika i masz dostêp do ¿aróweczek :)
za pierwszym razem trochê trzeba siê pomeczyæ,
ja po instalacji alarmów i innej elektroniki w ponad 100 fiacikach SC
wykrêcam ten licznik
w 5 minut - trening czyni mistrza... powodzenia :)
pzdr.