Pompa hamulcowa Seicento
Artur Tomanek
2007-09-02 14:59:28 UTC
Od d³u¿szego czasu w moim aucie s³ychaæ szumienie z pompy hamulcowej, jak
nacisnê na hamulec to trochê g³o¶niejsze. Mo¿e kto¶ wie czy to co¶ powa¿nego
czy nic takiego i tylko radio zg³o¶niæ :-)
Czarek Daniluk
2007-09-02 18:55:51 UTC
Od dłuższego czasu w moim aucie słychać szumienie z pompy hamulcowej, jak
nacisnę na hamulec to trochę głośniejsze. Może ktoś wie czy to coś poważnego
czy nic takiego i tylko radio zgłośnić :-)
w pompie hamulcowej nie ma co szumieć ;)
Pojedź lepiej do mechanika niech obejrzy samochód, może klocków brakuje,
albo szczęk z tyłu ??

2007-09-02 21:24:06 UTC
szumi pompa?
a mi klakson powiedzia³ ¿ebym zmieni³ leki lub lekarza

Obstawiam ze to frezowanie tarcz za pomoca pozosta³osci z klocków
hamulcowych
Jan Wojtasik
2007-09-04 11:01:10 UTC
Od dłuższego czasu w moim aucie słychać szumienie z pompy hamulcowej, jak
nacisnę na hamulec to trochę głośniejsze. Może ktoś wie czy to coś
Witam !
Objawy wskazują na uszkodzone servo pomy.
a***@gmail.com
2007-09-14 09:12:24 UTC
Post by Jan Wojtasik
Od dłuższego czasu w moim aucie słychać szumienie z pompy hamulcowej, jak
nacisnę na hamulec to trochę głośniejsze. Może ktoś wie czy to coś
Witam !
Objawy wskazują na uszkodzone servo pomy.
Witam!!ja tez stawiam na servo pompy hamulcowej,mozliwe ze płyn sie
przedostał do serwa z pompy i uszkodził servo ,w tedy nalezy wymienic
pompe hamulcowa i servo razem.