Montaż haka do Uno - jest gdzieś opis ?
HanS
2007-09-19 21:28:38 UTC
Szuka³em ale nie znalaz³em i dlatego zwracam siê o pomoc - instrukcja, opis
monta¿u haka do Uno '97
Dziêkujê i pozdrawiam
Jan
Danny
2007-09-19 05:38:58 UTC
Szukałem ale nie znalazłem i dlatego zwracam się o pomoc - instrukcja, opis
montażu haka do Uno '97
proszę bardzo http://www.hakhol.com.pl/katalog/?id=9&item=0546
Daniel
Brava 80 SX P.M.S./BBM Klub Edition
Cobra 19DX IV + Sirtel Gamma
jerry
2007-09-19 07:46:22 UTC
Post by HanS
Witam
Szuka³em ale nie znalaz³em i dlatego zwracam siê o pomoc -
instrukcja, opis monta¿u haka do Uno '97
proszê bardzo http://www.hakhol.com.pl/katalog/?id=9&item=0546
Jak moi rodzice sie rozgl±dali za autem, to w opisie UNO znaleŒli¶my ¿e nie
ma homologacji na za³o¿enie haka.... Zrozumia³em ze zgodnie z prawem i
wymaganiami co do konstrukcji nie ma mozliwo¶ci zamontowania.. ale mo¿e co¶
xle zrozumia³em... to by³o ko³o 2002 roku

Jerry
Danny
2007-09-19 07:46:17 UTC
Post by Danny
Witam
Szukałem ale nie znalazłem i dlatego zwracam się o pomoc -
instrukcja, opis montażu haka do Uno '97
proszę bardzo http://www.hakhol.com.pl/katalog/?id=9&item=0546
Jak moi rodzice sie rozglądali za autem, to w opisie UNO znaleźliśmy że nie
ma homologacji na założenie haka.... Zrozumiałem ze zgodnie z prawem i
wymaganiami co do konstrukcji nie ma mozliwości zamontowania.. ale może coś
xle zrozumiałem... to było koło 2002 roku
dziwne - bo sporo tego jeździ z hakiem właśnie - jedynie DMC przyczepy nie
może przekroczyć masy auta
Cobra 19DX IV + Sirtel Gamma
jerry
2007-09-19 09:19:40 UTC
Post by jerry
Post by HanS
Witam
[...]
dziwne - bo sporo tego jeŒdzi z hakiem w³a¶nie - jedynie DMC
przyczepy nie mo¿e przekroczyæ masy auta
nie jestem jedyny:

http://unoturbo.pl/viewtopic.php?p=7582&highlight=&sid=c3f418159aa60c84cf5b12fc1b1a8de2#7582

http://www.celica-club.org.pl/viewtopic.php?t=4535

aczkolwiek mo¿liwe ¿e tak jest dopiero od której¶ tam wersji / rocznika i z
97' nie bedzie problemu - ogladalismy nowe una w salonie w okolicy 2002 roku

Jerry
Danny
2007-09-19 12:08:56 UTC
aczkolwiek możliwe że tak jest dopiero od którejś tam wersji / rocznika i z
97' nie bedzie problemu - ogladalismy nowe una w salonie w okolicy 2002 roku
OK - sprawdziłem - w homologacji na Uno z 2000 r. jest dopuszczona
możliwośc ciągnięcia przyczepy o DMC do 800 kg, w Uno z 2002 (899ccm)
homologacja nie przewiduje ciągnięcia przyczepy
Cobra 19DX IV + Sirtel Gamma
HanS
2007-09-20 13:15:49 UTC
Post by jerry
aczkolwiek mo¿liwe ¿e tak jest dopiero od której¶ tam wersji / rocznika i z
97' nie bedzie problemu - ogladalismy nowe una w salonie w okolicy 2002 roku
OK - sprawdzi³em - w homologacji na Uno z 2000 r. jest dopuszczona
mo¿liwo¶c ci±gniêcia przyczepy o DMC do 800 kg, w Uno z 2002 (899ccm)
homologacja nie przewiduje ci±gniêcia przyczepy
Bardzo dziêkujê za linka !
Czy mo¿esz (Danny) sprawdziæ czy moje Uno bêdzie "wspó³pracowaæ" z hakiem ?
Uno 5D 1,4 i.e.S '97
Dziêkujê
Jan
Danny
2007-09-19 17:39:53 UTC
Post by Danny
OK - sprawdziłem - w homologacji na Uno z 2000 r. jest dopuszczona
możliwośc ciągnięcia przyczepy o DMC do 800 kg, w Uno z 2002 (899ccm)
homologacja nie przewiduje ciągnięcia przyczepy
Bardzo dziękuję za linka !
Czy możesz (Danny) sprawdzić czy moje Uno będzie "współpracować" z hakiem ?
Uno 5D 1,4 i.e.S '97
bez problemu - miałem identyczne - nawet rok ten sam :)
Cobra 19DX IV + Sirtel Gamma
HanS
2007-09-20 21:01:35 UTC
Post by HanS
[...]
bez problemu - mia³em identyczne - nawet rok ten sam :)
Bardzo dziêkujê i pozdrawiam
Jan