[Uno] konserwacja podwozia - ile ?
thaZ [xpect]
2006-02-18 12:02:00 UTC
hej!
dzi¶ mechanik naci±gaj±cy mi rêczny, na moje pytanie
'czy tam pod spodem wszystko ok?' odpowiedzia³,
ze fajnie by³oby zakonserwowaæ podwozie.
Pytanie: w jakich 'wide³kach' zawiera siê cena
zakonserwowania podwozia Uno 1.4 ie ?

pozdr,
thaZ
www.pracowniakreatywna.pl
Danny
2006-02-18 12:08:27 UTC
hej!
dziś mechanik naciągający mi ręczny, na moje pytanie
'czy tam pod spodem wszystko ok?' odpowiedział,
ze fajnie byłoby zakonserwować podwozie.
Pytanie: w jakich 'widełkach' zawiera się cena
zakonserwowania podwozia Uno 1.4 ie ?
samo podwozie to mało - ponad rok temu przyjemność zakonserwowania Uniaka
kosztowała 350-420 zł + mycie...
Danny (CRAZY AKA Crazy_Wroc)
www.unoklubpolska.pl
http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=&Board=uno
Robert
2006-02-22 14:03:08 UTC
Jak ju¿ s± ogniska rdzy to radzê siê zastanowiæ nad sensem wydatku. W
paŒdzieniku sam koserwowa³em wszystkie ogniska rdzy, a ju¿ widzê ¿e na
wiosnê czeka mnie to samo. Zima i sól niestety...
Takie to ju¿ s± fiaty.
Sam mam UNO fire `96
pozdrawiam

Robert
Post by thaZ [xpect]
[...]
samo podwozie to ma³o - ponad rok temu przyjemno¶æ zakonserwowania Uniaka
kosztowa³a 350-420 z³ + mycie...
Danny
2006-02-22 17:13:17 UTC
Jak już są ogniska rdzy to radzę się zastanowić nad sensem wydatku. W
paździeniku sam koserwowałem wszystkie ogniska rdzy, a już widzę że na
wiosnę czeka mnie to samo. Zima i sól niestety...
Takie to już są fiaty.
A powiedz mi czemu odpisujesz na mojego posta? Odpowiadamy *POD* tekstem i
tniemy cytaty.
ianus
2006-02-25 19:08:14 UTC
Post by Danny
A powiedz mi czemu odpisujesz na mojego posta? Odpowiadamy *POD* tekstem i
tniemy cytaty.
czepiasz się - przynajmniej w pierwszej części niepotrzebnie...

JS
Danny
2006-02-25 19:24:29 UTC
Post by ianus
Post by Danny
A powiedz mi czemu odpisujesz na mojego posta? Odpowiadamy *POD* tekstem i
tniemy cytaty.
czepiasz się - przynajmniej w pierwszej części niepotrzebnie...
Wg mnie wcale nie niepotrzebnie ;)
A po co mi to czytać jeśli się nie odnosi do mojego posta? Mam zdefiniowane
filtrowanie i różne powiadomienia od odpowiedziach na moje posty - i komp
mi wrzeszczy że jest coś w temacie - i co się okazuje? Całość się składa na
netykietę - konfiguracja czytnika, zasady pisania, odpowiadania, cytowania.
ianus
2006-02-25 20:50:51 UTC
Post by Danny
[...]
A nie ma tam coś w netykiecie o tym ile postów wstecz się cytuje? Po co
mi ściągąć niepotrzebne bajty i czytać po raz kolejny to co sam napisałem?

Pozdr.
JS
Danny
2006-02-26 09:26:29 UTC
Post by ianus
A nie ma tam coś w netykiecie o tym ile postów wstecz się cytuje? Po co
mi ściągąć niepotrzebne bajty i czytać po raz kolejny to co sam napisałem?
Nie ma - ale jest o cytowaniu ;) i o delimiterze sygnaturki ;)
n***@gmail.com
2013-03-01 04:38:54 UTC
W tamtym roku płaciłem 1230 zł za konserwację podwozia, ale to był full wypas z pięcioletnią gwarancją i uzupełnieniem ubytków po roku - za darmo. Tu masz tę ofertę: http://sztukawyciszania.pl/antykorozja