regulacja zaworow.. punto II
mateusx6
2008-12-08 12:24:05 UTC
Do regulacji zaworow, wiadomo trzeba zdjac pokrywe :) Ale skoro uszczelka
pod pokrywa byla wymieniana niedawno na nowa, to czy mozna uzyc jej ponownie
czy lepiej kupic nowa? Ot, takie dziwne pytanko mam. I jeszcze jedno w punto
II to regulacje robi sie przy 120tys, zaczyna zlekka klekotac? Bo chyba w
ksiazce bylo ze co 40tys.
Marcin Kicinski
2008-12-10 14:16:48 UTC
Post by mateusx6
Bo chyba w
ksiazce bylo ze co 40tys.
Nie żartuj. Przejeździłem Punto II 110000 km i nic nie klekotało i
zawory nie były regulowane.

Marcin Kicinski
Grande Punto 360°
JanuSz
2008-12-10 21:25:57 UTC
Post by Marcin Kicinski
Bo chyba w ksiazce bylo ze co 40tys.
Nie żartuj. Przejeździłem Punto II 110000 km i nic nie klekotało i
zawory nie były regulowane.
Pozdrawiam
Na gazie czy benzynie?
Jeśli na benzynie, to normalnie, jeśli na gazie, to zwykle regulować
trzeba częściej, czasem nawet co 20000 km.
mateusx6
2008-12-15 07:45:04 UTC
benzyna, akt na liczniku 124tys km... czasami cos tam poklekota czasami
nie... wiec sie zastanawiam czy wogole warto bawic sie w regulowanie
zaworow.