Nie uruchamia się LPG - Punto II
AlaB
2007-07-12 20:46:33 UTC
Witam.

No jak udało mi się załątwić sprawę obrotów jałowych i odpalania na
paliwie to padł gaz.

Objawy są takie że od około 3 tygodni moje punto II 1,2 8 V ciężko
przechadził na LPG (Tartarini + tec 99). wyglądało to tak że nie działał
na LPG za pierwszym razem i gasł, trzeba było odpalać nawet do 3 razy.
Dzisiaj jak jechałem to już mi się nie udało odpalić gazu. próbowałem
ok. 15 razy i nie udao mi się przejść na LPG, auto po prostu gasło.

Co może być powodem?

dodam że auto ma 75 tysz czego na instalacji od ok. 40 tysięcy. z tego
co wiem elektryka (Świece + kable WN) wymienione. Membrany są nie
wymienione.

Czy to może być jakieś zanieczyszczenie?

Proszę o pomoc, POzdr.
Adam
2007-07-12 21:26:35 UTC
Post by AlaB
Dzisiaj jak jechałem to już mi się nie udało odpalić gazu. próbowałem
ok. 15 razy i nie udao mi się przejść na LPG, auto po prostu gasło.
Co może być powodem?
Sprawdź, czy przy odpalaniu wszystkie kontrolki i światełka na
przełączniku benzyna-LPG świecą się jak trzeba. Może coś w samym
przełączniku nie styka i elektrozawory nie otwierają się, nie
wpuszczając gazu do układu wtryskowego?
Tak samo po przekręceniu kluczyka (bez rozrusznika) warto posłuchać, czy
"cykają" wszystkie elektrozawory. Jeśli jest "słuchowa" różnica między
jedną próbą zapalenia (udaną) a drugą, kiedy auto nie odpala - to coś z
elektrozaworami.
Post by AlaB
Czy to może być jakieś zanieczyszczenie?
Też możliwe.
Najlepiej jechać do warsztatu gaziarzy.
W instalacji LPG moim zdaniem niewiele daje się zrobić samodzielnie... i
nie zawsze warto kombinować.
--
Adam
Uno 999 ccm, 1993 r., gaźnik, LPG