olej do CC900
adclean
2008-10-29 06:19:14 UTC
Niedawno kupilem dla zony CC i po uporaniu sie ze znikajacym kierunkiem ;-)
, wymienilem olej na lotosa mineralnego 15W40.
Nie wiem jaki byl olej do tej pory. Po wymianie zauwazylem ze na nowym oleju
po porannym odpaleniu chwile trwa zanim zgasnie kontrolka cisnienia oleju
(dluzej to trwa niz przed wymian±). W ciagu dnia gasnie juz normalnie tzn.
od razu jak silnik zacznie pracowac. Czy to normalne, czy tez ten olej nie
nadaje sie do tego silnika? CC900 '94 na gazniku.
pozdr.
buggy
2008-10-29 07:04:32 UTC
Ja tez uzywam takiego oleju i wszystko jest ok.
adclean
2008-10-29 10:17:08 UTC
Post by p
Ja tez uzywam takiego oleju i wszystko jest ok.
Znaczy u Ciebie gasnie zaraz po odpaleniu rano?

Pozdr.
buggy
2008-10-29 11:48:26 UTC
Nie. U mnie wszsystko jest ok - nie gasnie.
adclean
2008-10-29 11:50:05 UTC
Post by p
Nie. U mnie wszsystko jest ok - nie gasnie.
Hehehe, chodzilo mi o to czy kontrolka gasnie a nie silnik :-)))))))

pozdr.
buggy
2008-10-29 11:53:23 UTC
gaśnie zaraz po odpaleniu ;)
Jacek
2008-10-29 20:08:45 UTC
A jaki ma przebieg?
Czy po odpaleniu hałas (klepanie) od popychaczy zaworów cichnie wraz z
gaśnięciem kontrolki, czy może wcześniej albo później?
Jacek
adclean
2008-10-30 05:13:03 UTC
Post by Jacek
A jaki ma przebieg?
Czy po odpaleniu ha³as (klepanie) od popychaczy zaworów cichnie wraz z
ga¶niêciem kontrolki, czy mo¿e wcze¶niej albo póŒniej?
Jacek
Przebieg (wedlug licznika) 141 tys km. Mysle ze moze tyle mniej wiecej miec.
Klepanie popychaczy cichnie wraz ze zgasnieciem kontrolki. Dzisiaj doleje
oleju do poziomu max (teraz bylo ok 1/4 na bagnecie).

pozdr.
buggy
Jacek
2008-10-30 11:46:37 UTC
To jeszcze jedno pytanie: ile trwa ta chwila?
2 sekundy? 5?
Jeżeli poniżej 5 to bym sie nie przejmował.
Jacek
adclean
2008-10-31 05:37:20 UTC
Post by Jacek
To jeszcze jedno pytanie: ile trwa ta chwila?
2 sekundy? 5?
Je¿eli poni¿ej 5 to bym sie nie przejmowa³.
Jacek
W tej chwili jakies 3 góra 4 sek. Ale co bedzie jak bed± mrozy?
buggy

xymax
2008-10-30 08:44:30 UTC
U¿ytkownik "adclean" <***@plusnet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ge8vc6>
Witam,
Post by adclean
[...]
mo¿esz zalaæ 10W40 bêdzie lepiej na zimnym silniku.

--
MS