[CC700] cieknący olej
identyfikator: 20040501
2008-08-23 19:11:49 UTC
cieknie mi olej spod tych dwóch śrubek trzymających
pokrywę zaworu... czy jeśli wymienię uszczelkę pod
pokrywą przestnie ciec czy powód jest poważniejszy?
xymax
2008-08-25 05:25:21 UTC
U¿ytkownik "identyfikator: 20040501" napisa³ w wiadomo¶ci
cieknie mi olej spod tych dwóch ¶rubek trzymaj±cych pokrywê zaworu... czy
je¶li wymieniê uszczelkê pod pokryw± przestnie ciec czy powód jest
powa¿niejszy?
Daj pod te nakrêtki silikon (czerwony). Nie ma potzreby wymieniaæ uszczelki
skoro przez ni± nie cieknie.

MS
k_k
2008-08-25 07:35:34 UTC
Post by xymax
Daj pod te nakrêtki silikon (czerwony). Nie ma potzreby wymieniaæ uszczelki
skoro przez ni± nie cieknie.
nie wiem czy to ma zwiazek, nie znam sie zbyt dobrze,
ale w seju 0,9 cieklo mi spod pokrywy zaworow pomimo wcze¶niejszej wymiany
uszczelki,
po pewnym czasie przypadkiem okry³em, ¿e odma jest zasyfiona gêst±
mazi±/zaschniêtym olejem,
po za³o¿eniu nowej odmy jak rêk± odj±³, nic juz nie cieknie,
odma to odpowietrzenie skrzyni korbowej, je¶li jest zatkana,
na ch³opski rozum mo¿e wypychaæ olej uszczelkami...

pzdr.
K.
gmpl
2008-10-21 20:41:55 UTC
cieknie mi olej spod tych dwóch ¶rubek trzymaj±cych pokrywê zaworu... czy
je¶li wymieniê uszczelkê pod pokryw± przestnie ciec czy powód jest
powa¿niejszy?
Mia³em podobny problem, okaza³o siê ¿e pokrywka by³a za mocno dokrêcona
¶rubami i pêk³a czego nie by³o widaæ bez bardzo dok³adnych oglêdzin, koszt
nie jest du¿y proponujê wymieniæ pokrywkê i tak jak kolega xymax napisa³ daæ
pod nakrêtki silikon czerwony, a uszczelkê je¶li jej nie wymienia³e¶ nigdy
albo ma ju¿ jaki¶ czas proponujê równie¿ wymieniæ to tylko kilka pln a
oszczêdzi Tobie czasu póŒniej na ponowne rozkrêcanie. Pozdrawiam.