Przebiegi we FIATACH - rekordy
<Polsar>
2007-02-25 21:42:52 UTC
cze¶æ
Mam pomys³ : napiszcie ile Wasze autka maj± przebiegu (im wiêcej tym
lepiej) - i jakie w tym okresie przechodzi³y awarie.

Mam nadziejê ¿e lekko "dosramy" odwiecznym fanom pojazdów u¿ywanych zza Odry
:-)

ja co prawda mam nie najwiêksze do¶wiadczenia - bo mój stary SC 0,9 -
jeszcze jak by³em jego w³ascicielem - mia³ ok 100kkm i naprawdê niewiele
przy nim robione by³o - tylko eksploatacyjne sprawy (przód i ty³ hamulce
,naprawa t³umika, tylne amorki (troche na si³ê) i poducha pod silnikiem (te¿
troche na si³ê) oraz tuleje tylnych wachaczy)
pzdrw

Pawe³
karoleks
2007-02-25 22:31:58 UTC
moj sc z 2001 roku ma juz 207 kkm i równiez eksploatacyjne naprawy + bendix
na rozruszniku i alternator i pompka paliwa (dodam ¿e gaz zalozony w wieu
125 kkm.).
zatarty silniczek tylnej wycieraczki.

pozdr.
KS
Pawe³
mcgregor
2007-02-26 07:06:26 UTC
Fiat Siena 1998 rok 220 kkm, alternator, komplet t³umików, linka sprzêg³a 2
razy, ³ozyska z przodu, koñcówka dr±¿ka kierowniczego (prawa). 120 kkm na
gazie i w tym czasie tylko regeneracja parownika niedawno.
Pozdrawiam
Pawe³
Łukasz
2007-02-26 07:50:16 UTC
cześć
Mam pomysł : napiszcie ile Wasze autka mają przebiegu (im więcej tym
lepiej) - i jakie w tym okresie przechodziły awarie.
Uno '93 220 tys. km
mam od 10 lat, nie przypominam sobie poważniejszych awarii (no może raz na
samym początku w drodze nawalił moduł zapłonowy), wymiana tego co zwykle co
parę lat (km) łożyska, amort., wahacze, tarcze h., klocki, paski itp.

Łukasz
Dawid Wasilewski
2007-02-26 08:06:51 UTC
Post by <Polsar>
cze¶æ
Mam pomys³ : napiszcie ile Wasze autka maj± przebiegu (im wiêcej tym
lepiej) - i jakie w tym okresie przechodzi³y awarie.
Witam,

SC Van z '99 - do 2006 = 250 tys.km.po zachodniej polsce(najlepsze drogi).
Sprzêg³o X2, tarcza X2,docisk X2, tarcze i klocki X3,bêbny i szczêki
X1,zatarty silniczek tylnej wycieracki,zatarty mechanizm przednich
wycieraczek,pêkniêta g³owica,linka hamulca pomocniczego X3,centralnka
komputera silnika + stacyjka,alternator,akumulator,rozrusznik,amorki przód
X2,amorki ty³ X1, skorodowany bak X3.

Auto zawiod³o mnie (stanê³o i nie pojecha³o) dwa czy trzy razy.
Auto s³u¿bowe, je¿d¿one przez jednego kierowcê, regularnie serwisowane w aso
lub/i dobrym warsztacie.
Ogólnie auto oceniam na 4- w skali 1-6.
Jak na w³oszczyznê nie jest Œle, a nawet ca³kiem poprawnie.
Podejrzewam ¿e normalny uzytkownik tego modelu przeje¿d¿aj±c 10 tys rocznie
w tym samym okresie bêdzie mia³ o po³owê usterek mniej.

pozdro
Dejw
Adam
2007-02-26 11:05:43 UTC
Mam pomysł : napiszcie ile Wasze autka mają przebiegu (im więcej tym
lepiej) - i jakie w tym okresie przechodziły awarie.
Ja wiele nie wiem, bo mam to auto dopiero od roku, ale:

Uno 999 ccm z 1993 r., sprowadzone w 1997 r. z Francji, na oko powypadkowe.
Na liczniku 187 tys. km.
Wymiana lub naprawa (z tych poważniejszych): docisk sprzęgła,
amortyzatory, wahacze, tarcze i bębny hamulcowe, moduł zapłonowy.
Właśnie stopiło się też coś w przełączniku zespolonym i pewnie się nie
naprawi, muszę wymienić cały...

Poza tym jeździ, w sierpniu 5000 km po polnych wiejskich dziurawych
drogach i nawet polach i łąkach (taka praca).
http://adam.bukowski.prv.pl
Józek
2007-02-26 13:28:00 UTC
Post by <Polsar>
[...]
:)))))))))))))maluch
1990 rok. 250 tys. drugi w³a¶ciciel od 1992 r.
wymiana rozrz±dów, gazoników, amortyzatorów i raz
resora a tak¿e pier¶cionków, dwa mo¿e trzy razy.
Raz malowany ca³y i zaprawki.
Oczywi¶cie zabieraki i przeguby.

Józek
q***@poczta.onet.pl
Pawe³
q***@poczta.onet.pl
2007-02-26 19:55:50 UTC
ciach hehe

CC 900 '96 - od nowosci
O ile dobrze pamietam bedzie prawie 260kkm.
Nigdy nie zawiodlo - pali zawsze i w kazde mrozy.
Z powazniejszych wymian:
- 1 chlodnica (ciekla)
- 1 miska olejowa (bum w cos lezacego na drodze)
Poza tym zwykle wymiany jak:
- olej (regularnie co 10-11kkm)
- jakies tam lozyska
- fotel kierowcy (zlamal sie w polowie oparcia hehe)
- z 7-8 x amorki (kto by pamietal)
- i jakies inne pierdoly
- niedawno kupiona 4'ta bateryjka
Generalnie nie bylo przypadku aby nie mozna bylo odpalic i jechac (oprócz
wspomnianej miski olejowej).

Dukato '99 2.8idTD od 4.5 roku w rodzinie i w tym czasie przejechane ca.
110kkm; ile poprzedni wlasciciel nie wiadomo, teoretycznie 96kkm. Zadnych
nieplanowanych awarii, zwykle wymiany:
- 2 x rozrzad
- 2 x amorki (nie jest zle a wozi sie duuuuzo po gównianych drogach)
- 38289489423 (to franca) x klamka suwanych drzwi bocznych
- jakies lozyska od wspomagania czy przekladni (skad mam to wiedziec)
- i inne drobne pierdoly

Kto by tak naprawde spamietal wszystko.
I kto mi powie, ze fiot to grot.
<Polsar>
2007-02-26 20:34:30 UTC
" I kto mi powie, ze fiot to grot. "

Dziêkuje wszystkim za wypowiedzi - i czekamy na kolejne - oby ten w±tek
urus³ jak najbardziej - i sta³ siê sol± w oku wszystkich ktorzy jedynym
bezawaryjnym autem nazywaj± VW lub Opla :-)

Pawe³
dexter
2007-02-28 01:51:35 UTC
Post by q***@poczta.onet.pl
- fotel kierowcy (zlamal sie w polowie oparcia hehe)
Mialem - ale naprawialne - w ASO koszt 60 zl (chyba spawali, nie
zdejmowalem pokrycia zeby sprawdzic)