F.Brava 1.6 i likwidacja kontrolki od AirBagu :/
Webek
2007-09-06 13:28:00 UTC
Witam. Mam fiata Brava 1.6 i ostanio ca³y czas (lekko) ¶wieci siê kontrolka
przy liczniku od poduszki powietrznej w kierownicy...

Moje pytanie: Jak zlikwidowac te drobna wade z ta kontrolka? Prosze o
szczegolowe informacje.

Pozdrawiam.
Danny
2007-09-06 14:55:53 UTC
Witam. Mam fiata Brava 1.6 i ostanio cały czas (lekko) świeci się kontrolka
przy liczniku od poduszki powietrznej w kierownicy...
Moje pytanie: Jak zlikwidowac te drobna wade z ta kontrolka? Prosze o
szczegolowe informacje.
jeśli kontrolka się świeci to niestety - tylko komp
Daniel
Brava 80 SX P.M.S./BBM Klub Edition
Cobra 19DX IV + Sirtel Gamma
Webek
2007-09-06 18:25:04 UTC
Sam chyba nie dam rady tego zrobiæ? :/
Post by Webek
[...]
je¶li kontrolka siê ¶wieci to niestety - tylko komp
Cobra 19DX IV + Sirtel Gamma
Danny
2007-09-07 05:28:29 UTC
Sam chyba nie dam rady tego zrobić? :/
masz interfejs? Soft? podjedź do jakiegoś elektryka samochodowego