[sc] Cena wymiany oleju
Marcin Cerkiewnik
2008-07-04 04:29:18 UTC
Witam.
Ile (orientacyjnie) kosztuje wymiana oleju w Seicento z silnikiem 899 cm ?
Z gory dzieki.
Danny
2008-07-04 08:04:00 UTC
Post by Marcin Cerkiewnik
Witam.
Ile (orientacyjnie) kosztuje wymiana oleju w Seicento z silnikiem 899 cm ?
zależy do miasta i warsztatu - pewnie przeciętnie koło 20 zł
Daniel
Brava 80 SX P.M.S./BBM Klub Edition
President Wilson + Sirtel Gamma
mateusx6
2008-07-04 08:57:28 UTC
tyle ile olej... wymiana gratis
Z gory dzieki.
ikov
2008-07-04 11:51:49 UTC
Post by Marcin Cerkiewnik
Ile (orientacyjnie) kosztuje wymiana oleju w Seicento z silnikiem 899 cm ?
Z gory dzieki.
No i ile go wchodzi do 1108? Wydaje mi się, że ok 4L, ale nie jestem
pewien a czas na wymianę się zbliża i pewnie taniej będzie kupić olej
przez internet (chociaż najpierw muszę upewnić się po ile stoi w
warsztacie Mobil Super S półsyntetyk)?
przemko
2008-07-04 15:01:24 UTC
Post by Marcin Cerkiewnik
Ile (orientacyjnie) kosztuje wymiana oleju w Seicento z silnikiem 899 cm ?
Z gory dzieki.
O ile pamiętam, to do mojego wchodziło ok. 4L. Lałem markowy olej 10W40,
z wymianą kosztowało to ok. 120 zł dwa lata temu.