Hamulce Siena
Radek
2007-11-03 11:27:16 UTC
Po wymianie klockow hamulcowych, mam teraz duzy skok pedału hamulca.
Układ nie jest zapowietrzony - sprawdzałem. Co to może byc ? siena 98 1,4.
Jacek
2007-11-03 16:47:10 UTC
A ile przejecha³e¶ po tej wymianie?
Zawsze po wymianie s± jakie¶ luzy, które musz± siê dopasowaæ. Wystarczy
kilometr jazdy z wieloma hamowaniami i gotowe.
Jacek
2007-11-03 17:55:35 UTC
Zrobi³e¶ przód a o tyle zapomnia³e¶
w bezpiecznym miejscu
poci±gnij lekko za rêczny w czasie jazdy i naci¶nij hamulec
jak peda³ znacz±co wzro¶nie to masz ty³ do przejrzenia i wyregulowania