Zacinajaca sie klamka w seicento
Boniew
2009-02-28 09:06:12 UTC
W seicento po otwarciu drzwi klamka nie wraca na swoja pozycje i tym samym
nie domykaja sie drzwi.
Dopiero jak docisnie sie klamke do drzwi - drzwi mozna spokojnie zamknac.

Czy jest na to sposob?
Jakies wd40? trzeba wymienic jakas sprezynke przy klamce?
ici
2009-02-28 17:00:32 UTC
Post by Boniew
[...]
Mam to samo w Marei.
Szlag mnie jasny trafia, jak drzwi się odbijają.
Zadne smarowanie z zewnątrz nie pomaga specjalnie, a rozbieranie jest
kłopotliwe ze zdejmowaniem tapicerki, co w starym samochodzie równa się
płamaniu zatrzasków.
No ale kiedyś będę zmuszony się tam włamać.
Tylko skąd zatrzaski kupić?
cocteau
2009-02-28 19:39:25 UTC
Post by Boniew
[...]
ja tak mialem w SC900 i gosc w ASO popsikal mi wlasnie WD40 (nawet
wpisal mi to WD w rozliczeniu... ;-) - ale czy rozbieral ta klamke lub
zdejmowal oslone od wewnatrz - nie wiem. Pomoglo na "zawsze".
cocteau
2009-02-28 19:40:52 UTC
I tak na marginesie - nie uwazacie, ze wlasnie przez takie pierdy marka
Fiat jest traktowana jak z niskiej polki?
\\M.
2009-02-28 22:07:27 UTC
No tak fiat to ...

ale w golfie klamki sie lama za to
j***@taki.gaz.pl
2009-03-01 16:16:12 UTC
Post by Boniew
W seicento po otwarciu drzwi klamka nie wraca na swoja pozycje i tym
samym nie domykaja sie drzwi.
Dopiero jak docisnie sie klamke do drzwi - drzwi mozna spokojnie zamknac.
Jakiś czas temu był tu na grupie ktoś opisujący podobny problem, a ja
skorzystałem z rozwiązania. Poszukaj w okolicy klamek ledwo widocznych
otworów montażowych, gdzieś za czarnymi plastikami pod lub nad klamką.
Kup wd-40 lub coś o podobnych właściwościach z długą cienką rurką do
aplikacji. Wpsiknij do środka całe opakowanie, aż płyn pocieknie dołem,
a nieczystości zostaną wypłukane.
Poruszaj klamką - u mnie zadziałało. Też się bałem odpinania wnętrza
drzwi i połamanych zatrzasków.
Podrawiam - JanuszWo
--
popraw gaz w adresie