Doblo osobowe - glosniki w drzwiach
buasinski
2008-02-27 10:04:06 UTC

Jestem użytkownikiem doblo osobowego, w drzwiach są dwie śruby na inbus
ale po odkręceniu maskowanie i raczka ani drgną by dostać się do wnęki
głośnika.
Ma ktoś z szanownych grupowiczów jakieś instrukcje, informacje jak sie
do tego dostać?

b.
buasinski
2008-02-28 14:22:56 UTC
Post by buasinski
Witam
[...]
sam sobie odpowiem - była trzecia śruba schowana pod przełącznikiem
opuszczania szyb i bardzo silne zatrzaski. dostałem się...