[cc700 '92]
lukebe
2007-04-14 17:21:54 UTC
No to uszczelka wymieniona (patrz poprzedni mój temat ;) ). Trochê mnie to
kosztowa³o ale co zrobiæ ;)

Przy okazji okaza³o siê ¿e mam do wymiany wentylaror ch³odnicy wraz z
silniczkiem. Czy jest to skomplikowana czynno¶æ. Mam ksi±¿kê o naprawie CC
ale tam nic na ten temat nie ma. Idê zaraz pokukaæ jak to w ogóle jest
zamontowane ale przy okazji pytam te¿ Was o rady dotycz±ce wymiany
wentylatora :)

Pozdrawiam,
lukebe.
2007-04-16 10:04:47 UTC
A mozna wiedziec ile Cie to kosztowalo?
No to uszczelka wymieniona (patrz poprzedni mój temat ;) ). Trochę mnie to
kosztowało ale co zrobić ;)
Przy okazji okazało się że mam do wymiany wentylaror chłodnicy wraz z
silniczkiem. Czy jest to skomplikowana czynność. Mam książkę o naprawie CC
ale tam nic na ten temat nie ma. Idę zaraz pokukać jak to w ogóle jest
zamontowane ale przy okazji pytam też Was o rady dotyczące wymiany
wentylatora :)
Pozdrawiam,
lukebe.
lukebe
2007-04-17 08:04:35 UTC
Post by P
A mozna wiedziec ile Cie to kosztowalo?
400 zł wraz z planowaniem, myciem i przeglądem silnika.