SC 1.1 MPI, rozrzad...
Tomek...
2007-04-10 06:36:58 UTC

Co ile km nalezy wymieniaz pasek rozrzadu z napinaczem w SC 1.1 MPI ?

Tomek...
STranger
2007-04-10 17:35:45 UTC
Post by Tomek...
Co ile km nalezy wymieniaz pasek rozrzadu z napinaczem w SC 1.1 MPI ?
co 5 lat lub co 60 tysięcy

STranger
Jerry
2007-04-10 18:42:02 UTC
U¿ytkownik "STranger"
Post by Tomek...
Co ile km nalezy wymieniaz pasek rozrzadu z napinaczem w SC 1.1 MPI ?
co 5 lat lub co 60 tysiêcy
hmmm
w moim manualu pisz± ¿e po 60 kkm sie sprawdza pasek.... a wymiania po 120
(ksi±zka fabryczna) lub 105 (ksi±¿ka z ksiêgarni)... lub oczywi¶cie co 5 lat

Jerry
Czarek Daniluk
2007-04-10 19:52:32 UTC
hmmm
w moim manualu piszą że po 60 kkm sie sprawdza pasek.... a wymiania po 120
(ksiązka fabryczna) lub 105 (książka z księgarni)... lub oczywiście co 5 lat
Jerry
Stosuj się do tych zaleceń to jak bekniesz ze 2000 za robotę głowicy to
wtedy będziesz wiedział co ile zmieniać pasek :P

Pozdro !!
Luke
2007-04-10 20:43:29 UTC
Post by Czarek Daniluk
[...]
AFAIK to silnik 1.1 Mpi jest bezkolizyjny. wiec jak pasek strzeli to
najwyzej kupisz sobie nowy pasek.
P.S cos ostatnio slyszalem, ze nowe 1.1 Mpi w pandach (to i pewnie w sc)
zrobily sie juz kolizyjne. ale te wczesniejsze to bezkolizyjne byly.
<Polsar>
2007-04-10 21:23:09 UTC
Post by Luke
[...]
potwierdzam powyzsze !

pzdrw

PS
Jerry
2007-04-10 22:15:03 UTC
Post by <Polsar>
Post by Luke
[...]
czyli jam mam SC z grudnia (zakup...) 2002 to co mam ? mam sie baæ tego
paska czy nie bardzo ?
teraz ju¿ nie robi± SC tylko 600-tki ;/ wiec macie na my¶li SC czy SC z
kolizyjnym ?

zreszt± w tym/przysz³ym roku tak czy siak wypada wymieniæ pasek... na ten
moment ma 24 kkm .... ale ¿on zacze³a jeŒziæ do roboty 30km w jedn± strone
to nadrobi ;/

Jerry
Day-Day Jones
2007-04-11 06:22:28 UTC
Post by Jerry
Post by <Polsar>
Post by Luke
[...]
od konca 2005 1.1MPI jest kolizyjne (spelnia EURO4). napewno montowany jest
w najnowszych wypustach pandy. jesli w sc tez wstawiaja to tez jest
kiolizyjny. w rocznikach 2002 jest bezkolizyjny.
BTW: podobny watek byl chyba juz z miesiac temu poruszany... wystrarczyloby
przeszukac grupe parenascie watkow ponizej.