stilo - czujnik cofania
Daniel
2008-07-26 08:56:00 UTC
Jeden z czujników mam uszkodzony i szukam gdzie mogê taniej ni¿ za 380 z³
(serwis fiata) kupiæ t± czê¶æ. Pozdrawiam Daniel.
ici
2008-07-28 16:57:27 UTC
Czujniki luzem na Allegro
Daniel
2008-07-28 19:12:24 UTC
A mo¿e konkretniej? Nie znam typu :(
ici
2008-07-28 22:16:10 UTC
Post by Daniel
A mo¿e konkretniej? Nie znam typu :(
Sêk w tym ¿e ja te¿ nie wiem jakie masz tam wsadzone.
Musisz poszukaæ. G³ównie pod k±tem wielko¶ci, bo funkcjonalnie
s± na tyle podobne, ¿e ka¿dy co¶ tam poka¿e co mu stoi na drodze.
Proponujê has³o: czujnik cofania, lub sensor cofania, lub inna kombinacja.
Wyjdzie np:
http://www.allegro.pl/item406897858_czujnik_cofania_sensor_parkowania_pdc_do_bmw.html
lub ten
http://www.allegro.pl/item404706470_sensor_parkowania_czujnik_cofania_bmw_przod_2004.html
lub dowolny inny, kabelki mo¿na sobie przelutowaæ samemu.
W ostateczno¶ci mo¿na nawet kupiæ ca³y komplet za 100 z³ i wyj±æ jeden
czujnik
lub za³o¿yæ wszytkie nowe, wedle potrzeby.
http://www.allegro.pl/search.php?string=czujnik+cofania&sourceid=Mozilla-search