Zawieszenie Fiat Palio
Paweł
2008-06-08 21:24:27 UTC
Ostatnio Stuka mi zawieszenie z przodu we Fiacie Palio weekend '98 1,4.
Wymieniłem wahacze końcówki drążków gumki na stabilizatorze.
Jakieś sugestie co to może być ?
Aha i zauważyłem że półosie mają luz jedna i druga, mogę wykonań nimi
rucha w prawo i w lewo o 1 cm - dodam że koło nie "lata".
ici
2008-06-08 22:23:52 UTC
Post by Paweł
Ostatnio Stuka mi zawieszenie z przodu we Fiacie Palio weekend '98 1,4.
Wymieni³em wahacze koñcówki dr±¿ków gumki na stabilizatorze.
Jakie¶ sugestie co to mo¿e byæ ?
Aha i zauwa¿y³em ¿e pó³osie maj± luz jedna i druga, mogê wykonañ nimi
rucha w prawo i w lewo o 1 cm - dodam ¿e ko³o nie "lata".
1 cm ale na obwodzie ko³a/opony?
To niby nie jest du¿o.
A ³o¿yska sprawdza³e¶?
¯eby siê nie bawiæ za mocno, to warto podjechaæ na stacjê z wytrz±sark±.
Postawisz ko³o, potrzêsie i sam zobaczysz co ci dzwoni.
Paweł
2008-06-08 22:34:47 UTC
Post by Paweł
[...]
1 cm ale na obwodzie koła/opony?
To niby nie jest dużo.
A łożyska sprawdzałeś?
Żeby się nie bawić za mocno, to warto podjechać na stację z wytrząsarką.
Postawisz koło, potrzęsie i sam zobaczysz co ci dzwoni.
Gdyby to było takie proste, byłem na trzepakach i koleś muwi że ok jest
ale ja czuje ze to napierdala w przednim kole najbardziej tradycyjnie w
lewym,

<- 1 do 2 cm ruch->

h- skrzynia
0 przegub koła przedniego