Multipla+nawigacja NAVTEQ+instrukacja
Slay
2007-12-17 23:52:30 UTC

Kumpel sprowadził Multiple rocznik 2002.
Wśród wielu gadżetów jest nawigacja NAVTEQ.
Sprzęt to Mageti Marelli, ale konkretnie nie znam modelu.
Problem w tym, ze niema mapy Polski.
Czy ktoś z Was miał podobny problem?
Gdzie w sieci znajdę info na ten temat?
Szukałem, ale ogólnie mało na temat Multipli.
Gdzie znajdę w sieci instrukcje do Multipli?
Może ktoś ma w pdf-ie?

Pozdrawiam
Slay
Sawa
2007-12-27 07:37:14 UTC
Post by Slay
[...]
Multipla to generalnie temat Tabu... ;-( Sam mam i wiem na szczęście moja
kupiona w salonie w PL więc książkę mam w języku polskim niestety nie w
formie elektronicznej. Poproś Panów ze strony fiata może ci coś pomogą.

Niestety multiplata już chyba nie produkują ;-/ Znikł ze stron www za rok
muszę zmienić na rocznik 2007 ostatni model (Scudo mi nie pasuje) póki
jeszcze będzie można dostać sensowny rocznik (max 2 lata).

Pozdrawiam
Sawa
Myultipla 2004 stary model
Sawa
2007-12-27 07:39:23 UTC
Post by Slay
Wśród wielu gadżetów jest nawigacja NAVTEQ.
Sprzęt to Mageti Marelli, ale konkretnie nie znam modelu.
Problem w tym, ze niema mapy Polski.
Czy ktoś z Was miał podobny problem?
Gdzie w sieci znajdę info na ten temat?
Pytaj tu pl.rec.gps lub alt.pl.gps nie pamiętam na której jest większy ruch
;-)