SC 1.1
Tomek...
2007-10-01 13:24:13 UTC

Co ile km w Seicento zmienia sie rozrzad ?

Ostatnio zmienialem zaraz po kupnie autka... wowczas mial na liczniku 62.000
km a teraz juz mam 110.000 km tak wiec przejechalem na tym rozrzadzie jak na
razie 48.000 km.

Tomek...
Jerry
2007-10-01 18:09:41 UTC
Post by Tomek...
Witam
Co ile km w Seicento zmienia sie rozrzad ?
Ostatnio zmienialem zaraz po kupnie autka... wowczas mial na liczniku
62.000 km a teraz juz mam 110.000 km tak wiec przejechalem na tym
rozrzadzie jak na razie 48.000 km.
Wg instrukcji co 120 000 lub co 5 lat.
niektorzy twierdza ze w starszych silnikach zerwanie paska grozi jedynie
unieruchomieniem auta - ponoc bezkolizyjny :)

Jerry