Wymiana oleju w skrzyni 1.9JTD punto II
krzysiek82
2009-06-19 07:22:05 UTC
Witajcie
Mam w skrzyni z boku coś takiego
www.sentinel.webd.pl/punto/skrzynia.jpg
i teraz pytanie czy jest to korek spustowy?
Słyszałem już różne opinię w tym jedną, że oleju się nie spuszcza i
żebym o tym nie myślał bo szkoda czasu :D
Oczywiście nie mam się zamiaru do tej rady stosować tylko olej wymienić.
krzysiek82
Danny
2009-06-19 09:48:59 UTC
Post by krzysiek82
Witajcie
Mam w skrzyni z boku coś takiego
www.sentinel.webd.pl/punto/skrzynia.jpg
i teraz pytanie czy jest to korek spustowy?
tak, to jest korek spustowy
Daniel
http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"
krzysiek82
2009-06-19 10:04:45 UTC
Post by Danny
Post by krzysiek82
Witajcie
Mam w skrzyni z boku coś takiego
www.sentinel.webd.pl/punto/skrzynia.jpg
i teraz pytanie czy jest to korek spustowy?
tak, to jest korek spustowy
Dzięki, jednak w aso pracują matoły, bo stwierdzili, że nie ma żadnego
korka i się oleju nie wymienia :)
krzysiek82
Daniel
2009-06-21 19:23:51 UTC
Post by krzysiek82
Dzięki, jednak w aso pracują matoły, bo stwierdzili, że nie ma żadnego
korka i się oleju nie wymienia :)
Oj pracują, ostatnio chciałem zrobić przegląd instalacji elektrycznej bo
coś karoseria kopie, to stwierdzili, że takiego przeglądu nie robią a
kopanie jest winą nieodpowiednich opon.

Pozdrawiam
Daniel
Kalafior
2009-06-20 14:45:28 UTC
Tak to jest korek imbus 12, olej powinno siê wymieniaæ co 120 tys.
krzysiek82
2009-06-22 08:08:24 UTC
Tak to jest korek imbus 12, olej powinno się wymieniać co 120 tys.
to super ja mam na liczniku jakieś 155tyś teraz, jutro wymieniam olej.
Dzięki wszystkim za wypowiedzi.
--
krzysiek82