punto 2 - dziwne zachowanie..
mateusz
2007-04-25 07:39:56 UTC
witam, czasami podczas hamowania zapala mi sie dos³ownie na chwilke lampka
ta z pasa¿erem i takim kó³kiem. Zapala siê ona ró¿nie i dos³ownie na chwile,
a¿ ciê¿ko by³o mi wypatrzeæ która to siê zapala. Mo¿ecie mi powiedzieæ o co
chodzi? To chyba kontrolka od poduszki tak (autko ma poduche dla kierowcy)?
autko punto 2 ,2000r, 1.2 8v
Mateusz Jaros
2007-04-25 09:12:17 UTC
Post by mateusz
[...]
Tak to jest symbol poduszki powietrznej
a jak siê zapala to znaczy ¿e jest jaki¶ problem z czujnikiem
mo¿e siê zda¿yæ tak ¿e jak gwa³townie zahamujesz
to mo¿e siê otworzyæ wiêc jak najszybciej jechaæ na serwis Fiata

Moja taka opinia

Pozrawiam MJ
Marea 1.6. 16v Weekend
ici
2007-04-27 07:14:34 UTC
Post by Mateusz Jaros
Tak to jest symbol poduszki powietrznej
a jak siê zapala to znaczy ¿e jest jaki¶ problem z czujnikiem
mo¿e siê zda¿yæ tak ¿e jak gwa³townie zahamujesz
to mo¿e siê otworzyæ wiêc jak najszybciej jechaæ na serwis Fiata
Mia³em podobny przypadek z Cytryn±.
Zanim jednak podjecha³em na serwis zasiêgn±³em rady i okaza³o siê,
¿e to typowy objaw nie stykania czujnika,
a kostka ³±cz±ca znajdowa³a siê pod fotelem.
O explozjê to podobno nie ma obaw, wrêcz przeciwnie nie wybuchnie jak bêdzie
trzeba
Rozpi±³em kostkê pod fotelem, z³o¿y³em z powrotem i OK.
W samochodach jest taki czujnik oporno¶ci, jak za ma³a, lub za du¿a to
wykazuje b³±d.
Pewnie ci styki ¶niedziej± i wykazuje za du¿± oporn¶æ.
Przeczy¶æ ale bezpieczniej z odpiêtym akumulatorem, wtedy nie ma obaw,
gorzej nie popsujesz..
pzdr