Relingi Marea Weekend
Mateusz Jaros
2007-04-04 10:45:51 UTC

Jak zdemontowaæ relingi dachowe ?
musze ¶ci±gaæ tapicerkê z dachu czy wystarczy zdj±æ listwy przy relingach?

Pozdrawiam Mateusz
Rafał
2007-04-04 12:43:51 UTC
Jak zdemontować relingi dachowe ?
musze ściągać tapicerkę z dachu czy wystarczy zdjąć listwy przy relingach?
Pozdrawiam Mateusz
Listwy przy relingach wystarczy.

Przypomniało mi sie jak w 1998 przy zakupie fiata palio dokupiłem do
nego relingi - pracownik ASO mowił ze to koszt około 1000 pln - ale
okazało sie ze 1000 za 1, ale odzałowałem i kupiłem 2 - przysłali mi 2
PRAWE relingi.

Pozdrawiam Serdecznie

FIAT LUX
Mateusz Jaros
2007-04-04 12:55:35 UTC
a co z mocowaniem w tylnej cze¶ci dachu relingów?
przy klapie bagaznika?
Witam
Pozdrawiam Mateusz
Mateusz Jaros
2007-04-05 05:13:55 UTC
Witam ponownie

Orientuje siê kto¶ jaki jest rodzaj(gatunek) i firma lakieru którym s±
malowane relingi w Marea Weekend?

Pozdrawiam mateusz
Witam