Fiat Brava 1,2 16 v 2001 wartosc dla Urzedu Skarbowego
mm
2008-01-20 11:11:28 UTC
Witam..
wie moze ktos na ile Urzad Skarbowy wycenia fiata brava 1,2 16 v z 2001 r.?
Chodzi mi o oplate podatku od czynnosci cywilnoprawnych PCC-1 ..
Czy 12500 zł bedzie ok ? Ma ktos dostep do ich katalogu ?
pozdro
xymax
2008-01-21 07:00:04 UTC
U¿ytkownik "mm" napisa³ w wiadomo¶ci
Post by mm
Witam..
wie moze ktos na ile Urzad Skarbowy wycenia fiata brava 1,2 16 v z 2001 r.?
Chodzi mi o oplate podatku od czynnosci cywilnoprawnych PCC-1 ..
Czy 12500 z³ bedzie ok ? Ma ktos dostep do ich katalogu ?
Nie mam dostêpu ale ja zawsze podawa³em cenê z umowy mimo i¿ warto¶æ z ich
katalogu znacznie siê ró¿ni³a. Jest tam specjalne miejsce w którym wpisujesz
dlaczego na fakturze jest ni¿sza kwota.

Np uszkodzony zderzak, uszkodzony silnik itp. Przecie¿ auto, które kupi³e¶
nie musi byæ w stanie idealnym a Ty dogada³e¶ siê ze sprzedaj±cym ¿e sobie
naprawisz sam. Co Ci z tego ¿e auto ma warto¶æ rynkow± X a Ty da³e¶ mniej i
podwójnie masz dop³acaæ ?

MS
MariuszR
2008-01-29 07:09:28 UTC
Post by mm
[...]
Nie wiem jaki katalog mają u Ciebie, ale u mnie sprawdzali na
http://www.motofakty.pl/ :)
--
Mariusz Rzepkowski ====================================
Ogarnięcie wzrokiem przebiegu wydarzeń następuje wtedy,
-------------------------------- Jostein Gaarder - Maja
Mehow
2008-01-30 19:53:42 UTC
Zapytaj siê go¶cia w US, ja jak sk³ada³em to przy mnie sprawdzi³ i
powiedzia³ jaka jest warto¶æ. Generalnie te warto¶ci s± bardzo podobne z
eurotaxu.
Pozdrawiam serdecznie
Micha³